Tilles tråd
Heej goa goa Familjen..
Satt här på jobbet och fick en fråga vart er tråd tatt vägen..höll på att ramla av stolen.."Doo" puh..Glad att Ni är här igen..Vi skrivs sen..KRAM KRAM Familjen Kärlek...
Heej goa goa Familjen..
Satt här på jobbet och fick en fråga vart er tråd tatt vägen..höll på att ramla av stolen.."Doo" puh..Glad att Ni är här igen..Vi skrivs sen..KRAM KRAM Familjen Kärlek...
Så sant så..grodan78..men nu ska ju ALLA vi som följt tråden hitta våra Hjärtan, nånstans i kroppen..ojoj..KRAM på Er!
Tille..den tappraste pojken som finns..Tille Tille..
Nu i ro, slumra in
Allra kärestan min
Låt en ängel ta din hand
Och låt tankarna fly
Till en ny dag ska gry
Och en ängel du ser
När i drömmen du ler
som i lysande prakt
Vid din säng står på vakt
Och med en kyss på din mun
Vaggar hon dig i blund
Tille..när du är redo..
Han som Alltid Väntar vet att du kommer, han väntar tillsammans med
Ljusets Ängel, som lyser upp din väg
Hoppets Ängel som spelar på sin flöjt
och Tröstens Ängel som kommer till mamma och pappa och dina syskon, ja till ALLA oss som kommer att sakna dig så våra hjärtan nästan brister. Och när Tröstens Ängel har stått nära och känt våra tårar och hört vårt hjärta slå, då börjar han gå. Den ängeln går så stilla, så stilla att du nästan inte kan höra den, men när den varit hos oss så slutar vi gråta. Tröstens Ängel kommer till oss, när än vi behöver.
Så Tille liten..älskade goa Tille..sov nu så lungt och tryggt och vet att Du är Väntad..när än du känner dig redo..i mitt Hjärta du bor..Go Natt Go natt..
Go morron goa familjen...
Tille liten sover sött nu...killen..jaa, bad sen då kanske..
Så bra att Liam gilla presenterna sina. Och där satt ni och käka kakor och tårta, proppfullt..jaa..gott det.
Här är det mulet än, men det ser ut som om det kommer att klarna under dagen. Tänkte ta en promenad med Melle sen och gå ner till bondgården, det vankas lamm där snart, fåren och kaninerna, det är Melles favoriter det.
Hoppas att denna dagen blir så bra den bara kan..
Kikar in sen då..;0)
Många Många Kramar kommer till Er mamma Therese, pappa Nicklas, Tigern Liam, söta Dea, fyllda med Mod, Ork, Tröst, Värme och Hopp...och Tille Tille..i mitt Hjärta så varmt..
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM
Till ALLA Mammor, Väninnor, Systrar, Döttrar..och till Tille, Therese, Nicklas, Liam & Dea..familjen som Älskar & som Älskas..
Har skrivit den här texten förut, tagen från Carolas skiva, "Sov på min arm"..men jag tror vi ALLA behöver den igen..KRAM PÅ ER..
Ge mig handen min vän, när det mörknar
Jag behöver så väl en hand
Och låt ljusa och rofyllda tankar
skapa drömmar vi ger varann
Låt värmen från den som finns till för dig
Tända stjärnor vid himmelens rand
Ge mig handen min vän, när det mörknar
Jag behöver så väl en hand
Varma tankar och händer som tröstar
Är som sol över frusen jord
Och den närhet vi har till varann
Ger långt mer än tusen ord...
och till Tille liten..hörde Elton John på radion förut, en mening fastnade...
The candles burned out long before, Your Legend ever will..
Många Kramar till Er Alla//Therese, stolt, förundrad och lite lessen ..mamma..
Hej STOLTA STARKA Mamma Therese..så Full av KÄRLEK Du är...till Tille..
Du Älskar Tille sååå Mycket så mycket, så vissa missar det, de tror att Kärlek det är att Ha Kvar oavsett hur mycket lidande det än innebär..men du ..Du har Förstått och Vet att Kärlek..Kärlek det är ..att Släppa..fast det gör så ont så ont..KÄRLEKEN VINNER..
Stolta Starka Mamma Therese så Full av Kärlek..
KRAMAR OM DIG SÅÅ....
Go Kväll familjen Kärlek..
Tittar till er en snabbis, vi har gäster här så jag kikar in mer sen..
Kram Kram mina Hjärtan..
Therese, Nicklas, Liam och Tille...
Hoppas att ni sover så gott inatt, så gott ni kan, i varandras andetag..
Ni är trötta..på så många sätt och vis..ni Kämpar, ni Älskar, ni Väntar, Hopp och Förtvivlan..men så Ni Kämpar och Älskar... varann.
Vi får se hur natten ter sig, om Tille gos nu känner sig redo för att möta Han Som Alltid Väntar och hans änglar..när än Du känner dig redo Tille...va konstigt och tomt det kommer att bli den dagen Du far..Tomt Efter dig, men samtidigt så Skönt För din skull..bara för Din skull...men i hjärtat mitt du stannar för alltid..japp...så är det.
För Tille du vet väl att..DU är Ljuset Som Alltid Stannar Kvar...Alltid..
Smeker Era så Kämpande Älskande Trötta kinder så mjukt..ännu en dag har passerat i Livet mitt emellan..och Ni gör det så bra..jättebra..När ni lägger er i sängen så tätt ihop och Tille sover så gott i sin vagga brevid er, så säg till Varann ...Ja, Tille han är underbar...vår son..för han kommer från oss, ur oss, vår Kärlek..till Varann, till Livet, För Varann och..för Livet...För Ni har nåt som inte många har..Ni har Tille..Ljuset som Alltid stannar Kvar..
Go morron Goa Ni...
En ny dag då...vad den bär med sig vet vi inget om..
Kanske att Tille har tagit ett steg åt sidan, till Han Som Alltid Väntar..med sina Änglar..kanske att Tille ännu inte är Redo att lämna de han håller så Kär..dag för dag..timme för timme..Ta den tid Du behöver Tille liten..
Mamma Therese, pappa Nicklas...Hoppas att Ni vaknade med lite nya Krafter inför denna dag..och att ni sovit Tryggt och Lungt hos varandra..om än så trötta ni är, Kämpande Älskande ni...
Då vankas det barnkalas senare idag, om Tille finns kvar här hos oss..kanske att han vill va med om storebros barnkalas med, att få sova så Tryggt och Gott till barnskratt...va ljuvligt..
Sänder så många Trygga, Varma, Hoppfulla, Stärkande Kramar jag bara kan, från botten av mitt Hjärta...till Er, Kämpande, Älskande, och så Trötta..mamma Therese och Pappa Nicklas ..och Tille Tille i mitt hjärta...KRAM KRAM KRAM KRAM
Hej på Er...
Så Tille liten är nybadad nu då, hoppas det gått bra.
Här skiner solen så varmt..snart dax för lunch här, ska träffa mina älsklingar på lunchen. Det har nämligen varit föräldraträff på hab idag, det är en fredag i månaden, då träffas vi föräldrar med barn med särskilda behov och sjunger och fikar och så brukar det vara en föreläsare där..idag skulle de ha en representant från Fkassan där, de skulle informera om vårdbidrag osv..så det har Janne och Melle varit på, utan mig..ja det går det med..;0)
Jaa, hur har ni det mina vänner..om jag bara kunde få byta plats med Er i en kort kort stund, så att ni bara kunde få chans att andas lite..känns som om jag skulle vilja lyfta bort världens största sten från Er..Kämpande Älskande och så Trötta...
Ha det nu så bra ni bara kan och Vet att jag tänker på Er hela tiden, Tankar fyllda med Värme, Styrka, Hopp & Tröst, till Er i Livet mitt emellan ...med Eran Tille..
Kikar in lite senare då..KRAM KRAM KRAM KRAM