Tilles tråd
Go Kväll Familjen Kärlek..
Oj, vilken Härligt helmysig dag ni haft...
Soligt väder, auktion, nya tapeter till Dea, bio...jaa, listan kan bli låång.. ..en Härlig dag i Ert Liv...
Det är Ni så väl Förunnade...
Jag och Melle har varit och shoppat lite, efter det åkte vi till en kompis och fikade, vi var där hela dagen faktiskt..oxå Helmysigt, massa skratt, sol..och fika..
Imorron ska jag städa lite...intressant uttryck va..städa lite..en jobbarkomis till mig tycker att det låter så roligt när jag säger att jag ska hem och städa lite.."Du, Therese, kan du inte berätta hur du gör när du städar lite?"..Joo, då städar jag lite..hehe..japp..
Så söta Dea ska få ett album med sig hem, med bilder på Tille liten då..och mamma Therese grät lite grann..av Kärlek..av Saknad..jaa, låt tårarna rinna...så stilla, så skönt..för det är ju så..när man Älskar..
Ta sig Igenom när det känns svårt, och Njuta när det känns bättre..så är Livet..
Imorron ska ni ha minnestund för Tille, med öppet hus..gissa om ni kommer att va det mest välbesökta huset i heeela Sverige...både kroppsligt och själsligt..Alla Vi som inte kommer att vara hos Er kroppsligen, vi är med Er...så imorron blir det trångt i ett alldeles Speciellt Vackert hus på Lundbovägen i Sundsvall..hos Familjen Kärlek, som Älskar, som Hoppas, som Tror..på Tille, Varann..och Livet..
Ha en så fin Dag Ni bara kan imorron..I Ljust Minne Bevarad..det stämmer så bra in på en viss liten Stor person..Tille Tille..tänk vad mycket ren och skär Kärlek gör..KÄRLEKEN VINNER..
Många Varma Trygga Leendes Kramar sänder jag till Er...Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram Söta Dea..och Tille gos..i mitt Hjärta..
God natt God natt..jag sjunger God natt...God natt underbara Ni..