Go morron Go morron..
Jaa, vad säger man..Tille liten..du är OTROLIG..men du har att brås på..se på Mamma och Pappa..de Kämpar och Älskar som bara den..som de Tigrar de är...som dom Älskande Föräldrar de är.
Igår sa jag för första gången sen jag mött Er till min klippa, min sambo, pappa till mitt mirakel; "Janne, jag tror att Tille kommer att dö inatt"...dö..Tille..jaa, nu känner jag att jag kan släppa taget...jag har nog hållit lite grann i Tilles hand, bara lite mjukt så där..men jag hade nog inte släppt, fast jag helt säkert trodde det. Men nu, nu har jag det, helt och fullt..fast hela min kropp skriker och ler om vartannat..av Hopplöshet, av Tro, av Hopp, av Längtan, av Sorg, av Glädje, av Kärlek, av Beundran och Förundran...av Er, för Er, med Er..Och Livet..Kärleken..och, Styrkan.. som föds ur Kärleken..
Här kommer ytterligare några rader från en sång som är till Er...
Idag är det bara, Du & Jag
Idag är det bara Vi två
Du är Du, och Jag är Jag
och Kärleken förde oss samman...
Det är bra Therese att du har känslor som gör att du känner att du kan kasta datorn all världens väg...det är Bra det, ja, släng den bara om du vill..långt långt bort...och sen..så hämtar du den igen..bra..eller så hämtar jag den, åt Dig, min vän..vad än Du slänger..jag hämtar det..
Här skiner solen idag och termometern står på 4,5 plusgrader...jag tar ett djupt andetag och söker med blicken upp, mot skyn..och Ler..för Er, för oss..för Livet..fast det är svårt..att vänta och inget kunna göra..frustrerande och Osjälviskt..Stort..Kärleken Vinner..så är det, Kärleken Vinner...för Tille - Han är Ljuset som Alltid stannar Kvar..och det Ljuset, det kan Ingen någonsin släcka..
Nu hoppas jag att Ni orkar ännu en dag i Livet mitt emellan...i det Livet har ni befunnit er länge länge nu..och Ni har fallit ibland, men bara för att resa er, ännu starkare..och nu, nu har ett Lugn kommit till Er, men också denna hjälplöshet, att bara se på...men Ni klarar det med, bara för att Ni måste..för ni.. ni är inga som ger upp, ingen av er..och sen, när Ni faller då Lyfter vi er...så Ömt, så Varmt, så Trygt, så Starkt som det Ni visat oss...
Vi ger Er Våra Händer...
Många Kramar fyllda med Allt som Ni vill ha...KRAM KRAM KRAM KRAM