Inlägg från: Moa och Max |Visa alla inlägg
  • Moa och Max

Tilles tråd

Jag hoppas att jag kan vara så stark som ni 2 är om jag får ett så sjukt barn någon gång! Kan inte för mitt liv förstå hur ni mår eller tänker men jag håller tummen sten hårt för att ni kommer å klara av Tilles bortgång bra. Han är så otroligt söt och hans ögon är de sötaste å snällaste ögon som jag sett. Dom speglar SÅ mycke både sorg å glädje. Trotts att han är en så liten parvel så lyser de kärlek om han.

Många styrke kramar till er alla i familjen

• Moa och Max

Lilla söta Tille man, du är lika go som en kola och fasikens lika seg som en sådan också. Hur jag än gör för å få bort dej i från näthinnan min så sitter dina ögon kvar som en ljuvlig bild! Jag lär aldrig glömma dej även om jag aldrig träffat dej på riktigt. Jag önskar så hårt varie kväll att jag ska få "onaturliga krafter" så att jag kan göra dej frisk men varie morgon vaknar jag och är precis som jag var kvällen innan.
    Jag önskar och jag vill att du ska bli frisk, de kan inte vara meningen att en så underbar liten man föds för å försvinna lika fort igen!

Önskar er en solig och lugn dag idag!

• Moa och Max

Fy 17 va ruttet utav den kvinnan. Aldrig någonsin ska man behöva höra sådana saker när man är i den situationen ni är i nu. Ni har ju inget val. Skulle de finnas något som skulle kunna bota han så självklart så skulle ni redan ha gett han det. Usch blir ricktigt asförbannad nu känner jag. HUR kan man bara komma på å skrika till er? Jäkla fruntimmer.

• Moa och Max

mina tankar är hos Tille konstant. de sista jag tänker innan jag somnar är hur Tilleman mår och om han kommer å vakna igen och de första jag tänker när ögonen mina öppnas är måste kolla Tille tråden för å se om något hänt under natten!
    Mitt hjärta värker av tacksamhet till er för att ni vill dela med er utav eran vardag och eran son. Jag kommer att vara er evigt tacksam för att ni fått upp mina ögon om att livet är inte så självklart som jag tidigare trott!

Hoppas eran dag blir bra idag.

• Moa och Max

Lille Tille vännen! var iväg till tandläkaren med dottern min och de enda jag kunde tänka på var dej, när vi var klara så skyndade jag oss till bilen så fort de bara gick och körde nog en aningens för fort bara för å få komma hem å kunna läsa om dej! Är dock glad över att du fortfarande hänger med och jag hoppas så innerligt att badet inte ska göra dej allt för ont idag! Hoppas Liam får ett bra kalas idag och att de hörs många skratt i hemmet. Ni behöver de när de är svårt.

Många kramar till er alla i familjen.

• Moa och Max

De måste vara svårt å inte kunna krama om å hålla sitt barn så där tätt som man vill ibland utan å göra illa han! Skönt å höra dock att badet gick bra trotts sår.

• Moa och Max

Jag tycker ni är oerhört starka som ORKAR berätta å angagera er i sjukdomen och att förmedla till oss som inte har ett barn med sjukdommen, gör att jag känner att de verkligen finns goa mäniskor här på jorden. SÅ mycke kärlek ni bidrar med genom å enbart berätta om hur erat liv är med Tille gör ialla fall mej så oerhört tacksam!

mnga kramar och en enormt stor eloge till dej och Nicklas för att ni orkar förmedla till oss andra!

• Moa och Max

jag är helt ny på den här sidan (sedan 1 vecka) och jag fattar inte alls hur man skickar privata meddelande här, så jag skrev i Nicklas gästbok att jag ville ha boken om Tille. Hoppas de är okej?

Tänker mycke på Tilleman och han lär aldrig lämna mitt innre, någonsin.

• Moa och Max

Jag förstår er när du säger - Hur kan någon släcka ljuset i dom blå ögonen! De är ofatbart svårt å förstå att den här lilla killen snart kommer å stänga sina små små blå ögon för alltid. Han är så underbar och trotts att jag aldrig har träffat han eller er så känns sorgen så stor inne i mej! Han är en enorm kämpe och den kärleken han får utav er är nog hans födokälla.

Ha en bra natt och sov lugnt Tilleman

Svar på tråden Tilles tråd