Tilles tråd
Har tänt ett ljus för Tille både i min avart och här hemma!
Kommer på mej ofta med å viska Tilleman du fina och tårarna bränner starkt i mina ögon!
Så liten, så skör, så underbart söt och med så stor kärlek till livet.
Har tänt ett ljus för Tille både i min avart och här hemma!
Kommer på mej ofta med å viska Tilleman du fina och tårarna bränner starkt i mina ögon!
Så liten, så skör, så underbart söt och med så stor kärlek till livet.
Vill inte säga god natt men jag måste. Tanken på att i morgon kanske du inte finns kvar längre gör ont men de lindras av å veta om, att där du bor nu, där finns de mäniskor som har så stor kärlek till dej och aldrig någonsin kommer å göra dej illa. Deras kärlek strålar så till den milda grad att de går å ta på den!
När änglarna kommer, va inte rädd lille Tille. Tänk på alla dom gångerna mamma och pappa sagt att dom älskar dej. Tänk på alla dom gångerna dom suttit å snusat å klappat på dej. Tänk på alla dom fina orden som säger till dej! Dom kommer aldrig någonsin glömma dej!
Söta lilla prinsen av kämparglöd. De är dags å säga adjö nu.
Sov gott
God morgon familjen. De känns fel å säga att de är härligt å se att Tilleman e me idag också men ändå så känns de rätt ändå och säga så! Ni får 1 dag till med han, 1 dag till å insupa hans kärlek och hans dofter innan de är dags för han å gå vidare. I går kväll tänkte jag på er när jag sövde dottern min. Grät lite stilla och dottern frågade på en treårings vis - Mamma, ha du ont någon stans?
-Nä lilla gumman, jag e lessen för att lille Tille är så dålig.
- Mamma, vi kan sätta pippiplåster på Tille så gö de inte ont!
- Pipppiplåster hjälper inte Tille tyvär.
Hon funderade å funderade och utbrast
- mamma, om han får alla mina plåster hjälper de då?
Hon älskar sina pippiplåster och INGEN får ta dom och jag tyckte de va så otroligt gulligt utav henne och jag önskar såå starkt att de verkligen skulle hjälpa me å sätta på pippiplåster för å få han frisk. Men de är enbart önsketänkande som aldrig kommer å falla in!
Jag hoppas dock att eran dag kommer å innehålla många härliga och mysiga stunder.
Therese:
Ska absolut ge henne en kram i från dej!
Efter Tilles bortgång tror jag att du behöver mer stöd än nu. Nu är ni mitt uppe i allt och har SÅ mycke information om vad som kommer å ske men när han är borta finns de ingen som kommer å talar om att så här och så här kommer de å kännas å hända!
Jag är övertygad om att dom underbara vännerna du funnit här på fl kommer å stötta er ännu mera än vad dom gör idag! Jag har enbart varit delaktig i fjuttiga 2 veckor utav eran tid tillsammans ,men jag känner en stor värme gentimot er. Ni står för kraft och mod du och Nicklas, Ni strålar värme och kärlek och sådant tålamod!
Många värmande kramar
Lilla söta Tille!
Du är med oss i dag med, men är du de i kväll? Är de inte dags å släppa taget nu?
Läste att ni måste bada han idag! Är de verkligen nödvändigt? Han är så svag och öö och äsch de blir bara fel å säga mer känner jag. Jag vill bara skrika rätt ut å nypa "han" i baken så att han vaknar å ser va 17 "han" håller på me! Om de inte var så otroligt fula ord jag ville säga så skulle jag skriva dom här. Hur i helskotta tänkte "han" när han sa -Mänskligheten ska straffas för att du gick imot mej Eva! Jäkla gubb tjuv. Gamla människor kan du straffa, kvinnor och män, djur och natur. men fasikens inte barn!!!!!
Lilla Tille vad väntar du på? Ibland är hjärtat på tok för starkt när de inte behöver vara starkt. Tille lille, du har mamma och pappa vid din sida, dom lämnar dej aldrig, du har storebror Liam vid dej och han älskar dej så otroligt mycke. För han e du den allra finaste lille bror som finns. Store syster dea kommer snart ocj snusar dej så där underbar ljuvligt på pannan och pratar så där mjukt och härligt med dej, bara 2 dagar kvar tills hon kommer. Är de kanske hon du väntar på? Är de kanske som så att du väntar in hela familjen så att du kan ta adjö av alla på samma gång?
De gör ont å se att du är så svag just nu och om jag bara kunde trolla med knäna så skulle jag sitta och trolla för fulla muggar! Badet verkar oundvikligt men ska du iväg så kanske de är smartast å vara ren! Inte kan du väll vara smutsig när du ska fara iväg mot nya äventyr.
Mamma Therese och Pappa Nicklas. Ni har visat mej att man aldrig ska säga hej innan man är över bäcken och inte förens jag fick ta del utav erat liv har jag insett hur jäkla lycklig jag är med mina 2 barn! Jag är otroligt tacksam för de och tänk att en så liten parvel kan föra samman så många olika människor i sverige.
Tusen liljor till er och tusen små härliga mjuka små ulltussar till Tille
Underbara siffror och den lär stiga. Tänk vad en liten mäniskas öde kan åstakomma! Jag hoppas att dom kan använda pengarna nu så att dom kan komma på något sätt å lindra plågorna för barnen!
Annan: Kontakta TillespappaNicklas för å få boken.
Försöker å städa här hemma men jag stopas upp ständigt av att jag tänker på er ursöta pojk! kom å tänka på en pojke jag läst om, en liten pojke som dog i cancer. Kämparnas konung kallade hans mamma han för och den beskrivningen passar in på Tille rätt bra tycker jag. Sällan har vi väll skådat ett barn som kämpat så in i norden med å peka finger åt döden? Han väntar på något men de är bara han själv som kan svara på vad!
Måste ta hand om disken, städandet, tömma kattlådan men min tanke kommer aldrig å lämna Tille lille!