Inlägg från: Amorella |Visa alla inlägg
  • Amorella

Tilles tråd

Jag lyckades leta upp den bild jag klistrade in i inlägget imorse, så nu klistrar jag väl in den igen - även om den gamla tråden kanske kommer tillbaks. Hoppas den gamla tråden snart kommer igen så kan vi kanske glömma alla tråkigheter som har varit idag...

Ett stort grattis på födelsedagen till Liam
    och
    många kramar till hela Tilles familj!

Och tack till Therese som orkade dra igång en ny tråd...
  • Amorella

Jag vill bara berätta för alla att man inte får kommentera 'enskilda ärenden' - typ borttagna trådar - eftersom man då riskerar att få en tillsägelse eller t.o.m. varning. På vissa håll har det tyvärr varit rena hagelskuren den senaste timmen - om ni förstår vad jag menar... Låt oss nu glömma allt tråkigt som hänt denna eftermiddag och istället fortsätta i samma varma, konstruktiva och medmänskliga anda som tidigare. För Tilles skull!

• Amorella
    ebben:
    Läs vad jag skrev! Jag svarar dig privat.
  • Amorella
    Vill återigen pusha lite för denna tråd - "länksamlingen":
    http://beta.familjeliv.se/Forum-5-172/m8461238.html
    Här kan vi lägga in länkar som vi hittar om Tille och om EB, för att på så sätt skaffa oss mer kunskaper om sjukdomen. Lägg gärna till den som en favorit! Idag var det lite allmän pajkastning och en hel del inlägg plockades bort, men förhoppningsvis hittar ni ändå vad ni söker. Observera att länkarna i den första delen av trådstarten inte funkar, så ni måste scrolla lite neråt.
  • Amorella
    Vill återigen pusha lite för denna tråd - "länksamlingen":
    http://beta.familjeliv.se/Forum-5-172/m8461238.html
    Här kan vi lägga in länkar som vi hittar om Tille och om EB, för att på så sätt skaffa oss mer kunskaper om sjukdomen. Lägg gärna till den som en favorit! Idag var det lite allmän pajkastning och en hel del inlägg plockades bort, men förhoppningsvis hittar ni ändå vad ni söker. Observera att länkarna i den första delen av trådstarten inte funkar, så ni måste scrolla lite neråt.
  • Amorella
    God natt alla - stora som små - men framför allt Tille!

• Amorella

God morgon alla!
    Hoppas det blir en bra dag för Tille.
    Många kramar! Tänker på er...

Svar på tråden Tilles tråd