Inlägg från: Amorella |Visa alla inlägg
  • Amorella

Tilles tråd

God natt Tille! Sov så gott!
  • Amorella
    Många kramar till er idag!
    Tänker på er som vanligt.
  • Amorella

Jag klistrar in den åt dig, Beckah! Så otroligt fint!

• Amorella
    Här är en till som tänker på dig idag, Tille...
    Många kramar till hela familjen.
  • Amorella

Nu vill jag inte framstå som negativ. Detta skriver jag bara med tanke på hur många varningar och tillsägelser många av oss fått. Ni får inte skriva ut info om var/hur man köper pins, böcker m.m. i själva tråden. Det räknas som reklam. Det har varit ganska många sådana inlägg idag. Tänk på vad som hände med gamla tråden...

• Amorella
    Nynni:
    Jo, det tror jag är okej. Det är ju mer allmän information.
    Det är mer inlägg av typen hur man beställer saker och var man ska sätta in pengar och hur mycket o.s.v. som blir reklam (bl.a. punkt 6 i forumregler: "Inlägg vars främsta mening är att göra reklam för/främja produkter, företag, organisationer eller för att gagna någon ekonomiskt får inte postas.") Man kan ju svara privat via GB eller mail i så fall.

Har alla förresten koll på denna? Otroligt fina bilder!
    http://beta.familjeliv.se/Forum-5-177/m8480927.html
  • Amorella
    Flera andra trådar har tagits bort för de "bara" handlade om insamlingen. Dessutom riskerar man att dra på sig varningar och/eller tillsägelser om man skriver ett sådant inlägg. Det fanns några som menade att den förra Tille-tråden kretsade så mycket kring insamlingen så det var rätt att den försvann. Använd gästböcker eller privata meddelanden istället för att vara på den säkra sidan.
  • Amorella
    BEllens mamma skrev 2006-04-12 11:43:03 följande:
    Om detta inte vore tillåtet så borde ju inte heller postgironummer kunna skrivas ut här? Det borde någon ha reagerat på..., eller Tille-mannen?
    Det var ju därför det första tråden togs bort!
Svar på tråden Tilles tråd