Inlägg från: Nana 24 |Visa alla inlägg
  • Nana 24

Tilles tråd

Fattade inte heller vad som hände med tråden...innan jag sökte vidare och som tur var hittade den nya, starkt av dig Therese att starta en ny tråd för oss som vill höra hur ni mår!!! Stort tack för det!

Här är en till som hoppas att storebror Liam fick en riktigt fin dag idag! Skönt och fint att Tille fick vara med och gratta storebror med. Hoppas att Tille fick vara vaken lite och titta och utforska världen! En riktigt skön natt och många fina drömmar önskar jag och min familj hela familjen! Sov gott, dröm sött! En fjäderlätt puss och blås på Tilles lilla kind! Önskar det fanns något vi kunde göra för er!!!

• Nana 24

Godmorgon Tille med familj! Hoppas att natten varit bra!
    Njut av varandra, tänker på er hela dagarna!
    Många kramar från mig och min familj! och ett litet försiktigt godmorgon blås på Tilles panna!

• Nana 24

Ville bara säga godnatt till den otroligt starke lille kämpen Tille! Och hoppas att han får sova gott och drömma många vackra drömmar!

Många kramar till hela familjen!

• Nana 24

Godmorgon! Hoppas att natten varit skön och att ni alla fått sova gott!
    En stor (försiktig) kram till Tille med familj! och ett morgon blås på Tilles panna!
    Hoppas som tidigare att solen lyser på er i Sundsvall , i Stockholm gör den det inte heller Men hos er och er goa familj skiner solen inne i huset om inte annat

Ha en riktigt skön dag, tänker på er!
    *kramar om*

• Nana 24

OJ, vad han är stark "allas vår Tille" förstår inte var han får sin ork och energi ifrån, han är verkligen otroligt stark!!, en otrolig livsvilja!!, han har helt enkelt inte sett och gjort allt han vill än. Han har mer att ge sin familj. Han är verkligen så otroligt go! Så söt och de ögonen de är verkligen helt otroligt vackra! Gör mig ledsen att höra att ni inte längre kan lyfta upp honom utan att det gör ont på honom, stackars lilla Tille Det är tur att ni har hittat ett eget sätt att få honom nöjd och glad genom att blåsa på honom.
    Ville bara passa på och skicka lite godnatt kramar (försiktiga) och ett blås på pannan till lille Tille! Hoppas ni alla får en skön natt med många vackra drömmar!
    *kramar om*

• Nana 24

Vi har med tänt ett ljus för dig Tille-man, sov gott, vackra drömmar!

• Nana 24

Godmorgon Tille med familj! Hoppas att ni får en riktigt fin helg! Vi kommer att åka bort över helgen och vara på landet (inte tillgång till dator eller internet...) så jag passar på att ge er kramar och blås på Tilles lilla kind för hela helgen! Hoppas att solen lyser på er idag, annars lyser den hemma hos er! Hoppas att Tille får vara vaken en del i helgen och förgylla er tillvaro med sina underbara ögon! Om han inte är vaken så hoppas jag att han får sova och drömma vackra drömmar utan att ha ont!
    *kramar om*

• Nana 24

God natt Tille med familj! Hoppas att ni får en lugn natt i natt. Det gör mig ont att höra att Tille inte vill äta och verkar ha ont och att ljuset i hans ögon har minskat, han som har haft (har säkert fortfarande!) så underbara ögon, som djupa brunnar!, fy så grymt livet kan vara! Kan verkligen inte fatta!
    Hoppas att Tille får sova gott i natt och om det skulle vara så att Tille bestämmer sig för att lämna oss i natt så hoppas jag att han får sova i frid och många vackra drömmar *gråter* En stor försiktig kram till den lilla gosiga prinsen, ni finns med oss alltid i tankarna och vi kommer alltid att minnas dig som den otrolige lille kämpen!
    Många godnatt kramar och många vackra drömmar från oss!

• Nana 24

Godmorgon Tille med familj, hoppas att ni haft en fin natt och att ni får en lika fin dag!
    Många försiktiga kramar till den gosiga lilla hjälten Tille! Ni finns i mina tankar idag *kramar om*

• Nana 24

Hoppas att ni får en fin och lugn kväll! Tänker mycket på er hela dagarna.
    Vi stöttar och stöder er så länge ni behöver oss, stackars lilla Tille pojken tack för allt fint du har gjort för alla som har berörts av ditt liv och fått många av oss att vakna upp och värdera livet och det man har mer.
    Många kramar och ett lätt blås på Tilles panna och smekning på Tilles lilla kind så han känner hur betydelsefull han fortfarande är för er och oss alla! *kramar om*

Svar på tråden Tilles tråd