Inlägg från: Nana 24 |Visa alla inlägg
  • Nana 24

Tilles tråd

Godnatt Tille med familj! Hoppas att ni alla får en fin natt med många vackra drömmar.
    Du älskar din familj så mycket Tille som många har sagt, du lever på kärlek och har helt enkelt inte sett tillräckligt av världen eller din familj än den störste kämpen genom tiderna! Dina vackra ögon har verkligen fått många med mig att stanna upp och se den otroliga glöden som finns i dem, de vackraste ögonen jag har sett . Hoppas att du får sova gott i natt Tille och att du vet att när tiden är inne kommer du att ta en bit av mitt hjärta med dig till den fina världen du går till och alla änglakompisar som du har att leka med där, vi kommer aldrig att glömma dig eller din familj. Vi kommer att sakna dig så Tille, men du ska veta att vi finns för att trösta din familj och försöka att få dem att må bra även sedan.
    Sov gott Tille, många vackra drömmar! Fjäderlätta pussar och kramar från oss på Tilles panna! *kramar om*

• Nana 24

Säger godnatt igen jag med! Kan liksom inte slita mig...känner så med er och hur oerhört jobbigt ni måste ha det nu!
    Jag säger inte hejdå Tille, vi ses igen!
    Tänder ett ljus för er och hoppas att ni får många sköna drömmar! Sov gott världens gosigaste prins!

• Nana 24

Godmorgon Tilleman! Orkar du vara med oss en dag till? Förmodar att du mest sover nu under dagarna och då hoppas jag att du har många vackra drömmar!
    Sov sött Tilleman! Gosa så mycket ni kan och bara njut av honom Therese! *kramar från oss*

• Nana 24

Lille Tille, du finns i mina och våra tankar hela tiden...förstår inte att världen kan vara så orättvis! Du kommer att bli den finaste av änglar i himlen! Hoppas att du snart får frid, måste ha varit skönt för dig att komma ut i friska luften och känna den härliga vårsolen!
    Skickar lite goa snusningar och lätta kramar till dig! Kommer in senare och önskar dig godnatt! Sov sött och vackra drömmar så länge! Skickar en massa styrkekramar till mamma Therese, pappa Niklas och Liam och hoppas att ni gosar riktigt med er lille Tille ikväll! Han älskar er så mycket att han inte vill släppa taget om er! *kramar om*

• Nana 24

Godmorgon Tille med familj! Vet inte om du är med oss i dag med eller om du har fått komma upp till de andra änglabarnen och leka?
    Tänker på er hela dagarna, det första jag tänker på morgonen och det sista jag tänker innan jag lägger mig är hur det är med Tille? Man vill verkligen inte att han ska lida, det känns hemskt att tänka sig att de helt slutar att äta och dricka...lille parvel hoppas att du inte har ont. Hoppas att solen skiner på dig och din familj idag med, men så fina människor som ni är så gör den det oavsett om det är sol ute eller inte.
    Ha en skön dag och sköt om er! Sov sött Tille gubben, många vackra drömmar önskar jag dig! En snusning på Tilles panna och en försiktig kram.
    *kramar om*

• Nana 24

Passar på att säga godnatt till dig Tille killen! Wow! man upphör aldrig att förvånas, att han orkar! Han är verkligen mycket speciell er lille kille, en sån otrolig kämpe!

Jag hoppas att han finns med oss så han och Dea får säga hejdå och gosa lite innan han lämnar oss *håller tummarna*
    Vilken livsgnista han har, och så nyfiken när det kommer främmande! Roligt att höra att han fortfarande vill vara med och hälsa lite och titta när det kommer besök! En till tand, det var inte illa!
    Skickar lite goa snusningar på pannan och fjäderlätta pussar på kinden till dig Tille killen, hoppas att du får sova gott i natt, många vackra drömmar och så hoppas jag att du slår upp dina underbara blå ögon i morgon bitti så du får hälsa på din stora syster!

Sov gott hela familjen! med många vackra drömmar! Tack Therese för att du delar med dig av er och er familj, det är tyvärr alldeles för lite man kan göra, skulle så gärna vilja göra mer!!! Skickar lite styrkekramar till er, förstår att pressen har varit stor med all publicitet, vem skulle inte det ta på, och er som har det så jobbigt ändå! Men det har ju ett gott syfte, men jag förstår att ni blir trötta, det kan man bli för mindre!

Om du blir en ängel i natt Tille, så blir du den vackraste av dem alla! Men jag *håller tummarna* för att du får hälsa på din syster och mamma och pappa och storebror i morgon med!!!

*kramar om*

• Nana 24

Godmorgon älskade lille Tille!
    Hoppas att ni har haft en lugn natt med många vackra drömmar!
    Drick nu riktigt mycket vatten Tille så du orkar hålla ut till din kära syster kommer till er, synd att hon inte kunde komma idag, men med Tilles livskraft så tror jag att det är henne han väntar på! Ha en riktigt fin dag, njut av varanda, ligg och gosa med Tille vännen!
    Varma snusningar till Tille och en fjäderlätt puss på kinden!
    *kramar om* hela familjen och hoppas att ni får en fin dag, och Liam riktigt mycket påskgodis, vilket det verkar som han redan har fått

• Nana 24

Så fin, så fin han är er lille Tille, de underbara ögonen de har han kvar! Han är så gosig! Njut av er underbara kille, gosa med honom så mycket som möjligt!
    Önskar er en fin dag med familjen! *kramar om*
    En snusning på pannan till Tille, många vackra drömmar när du sover!

• Nana 24

Sov gott Tilleman! Hoppas att du får många vackra drömmar, det får du såklart eftersom du kommer att drömma om dina kära, din mamma, pappa och syskon!
    Jag hoppas att vi får se dina klara fina blå i morgon med, och om du bestämmer dig för att segla vidare i natt så ta det finaste molnet med det finaste seglet så du får en underbar segeltur upp bland molnen till dina änglakompisar som väntar på dig, Men jag hoppas och tror att du ger oss den lyckan att vi och din familj får se dina underbara blå i morgon med! Sov sött Tille, dröm många vackra drömmar!
    Många kramar *kramar om* en mjuk och go snusning på pannan!

• Nana 24

Stackars lilla Tillevännen, vilken jobbig natt ni har haft, det gör ont i mig att höra att du kräks, och att det dessutom kommer blod....usch usch, livet är verkligen inte rättvist.
    Jag hoppas att ni får en fin dag trots allt med era vänner, och att Tille slutar att kräkas.
    Men vilken liten kämpe du är, du vill verkligen vara kvar hos din underbara familj, jag hoppas att du snart får somna in och drömma många vackra drömmar. Du kommer att få det så fint hos dina änglavänner uppe i himlen, du kommer att kunna se din mamma och pappa från himlen med, du kommer att sitta på din stjärna, du har ju en egen stjärna Tille mannen! Det är verkligen inte alla som har! Lilla vännen, jag hoppas att du inte har ont! Therese, hoppas att Tille får vara vaken lite under dagen och spana med sina underbara blå som han har! Tittar in senare för att se hur ni har det! Skickar lite varma snusningar på pannan till dig Tille och en fjäderlätt puss på din lilla kind!
    *kramar om*

Svar på tråden Tilles tråd