Mina tankar går till er idag Therese, Niklas och Liam som de kommer att göra många många fler dagar, så länge ni behöver oss så finns vi här!, förstår att ni har en jobbig en obeskrivligt jobbig period framför er, som man har jätte svårt att sätta sig in i när man inte har varit där. Förstår att det måste ha varit över all fattbarhet att se sitt barn lida och varje dag sakta tyna bort. Den lille goe Tille, han har fått frid, de fina ögona har till slut fått ro, det gör verkligen ont i hjärtat på mig och tankarna finns hos er under dagarna, kvällarna och nätterna, undrar hur ni mår, vad ni gör, hur storebror tar det osv...
Lider så oerhört med er, att man ska behöva utsättas för det, säger som jag har sagt tidigare, världen är verkligen inte rättvis! Tack Therese för att du har låtit oss vara med er under tiden med Tille, i bra och dåliga tider, du är verkligen oerhört stark som har orkat dela med dig, du ska veta att vi finns här att lyssna och gråta ut hos om du och ni behöver eller när ni behöver. Tycker det är så synd att man bor så långt ifrån, för långt borta för en kram, men jag skickar en stor styrkekram till dig och er ivarje fall, och hoppas att du känner den! Ni är såna underbara föräldrar till lille Tille och Liam, jag tror att Tille är uppe bland molnen nu på sin stjärna och tittar ner på sin fina familj som han ville stanna så länge som absolut var möjligt, nu slipper han ha ont mer, stackars lilla Tille! Vila i frid Tille ha många söta drömmar, vi är många som tänker på dig och dina underbara ögon! Många styrkekramar till familjen! *kramar om*