• sis02

Tilles tråd

Godmorgon Underbara Tille med familj! Hoppas natten varit bra och att du fått sova sött. Tänker så på dig och din familj. Du är så tapper lilla vän! Ha en underbar dag! Hoppas Liam får ett fint barnkalas. Kramar i mängder till er alla!

• sis02

Gonatt kära Tille med familj! Har tänt ett ljus för Tille och suttit med mina barn och tittat på bilder på den otroligt söta Tille och tårarna rann som så många gånger förr. Tille har berört mig otroligt mycket... Många kramar till er från Finland

• sis02

Godmorgon hela familjen! Hoppas ni sovit gott och får en fin dag tillsammans. Fjäderlätta pussar på Tilles panna och kramar till Therese Niclas och Liam

• sis02

Gonatt Tille! Ett ljus brinner för dig här i Finland ikväll..

• sis02

God natt Tille! Hoppas du får sova riktigt gott inatt och att du inte behöver känna smärta. Tänker på hela familjen...

• sis02

Godmorgon Tille med familj! Vet ju inte om du längre finns kvar hos oss men vill ändå sända en tanke till dig och din underbara familj. Ni finns alla i mina tankar. Som så många andra före mig skrivit har ni berört mig så mycket, känns som om jag skulle "känna" er fastän jag aldrig träffat er. Kramar i mängder till er alla och hoppas ni får en underbar dag!

• sis02

En riktigt Glad Påsk till hela underbara familjen! Ni finns i mina tankar varje dag!

• sis02

God natt Tille lille och hela din familj. Sov gott och dröm sött om ditt och Magnus äventyr. Tittar in i morgon igen. Kramar i massor

• sis02

Hej Tille vännen! Jag tittar in en snabb sväng innan jag går till jobbet. Jobbar inom vården så tyvärr är det ingen ledig dag för mig idag.
    Jag blir så ledsen när jag läser att du haft en jobbig natt. Ha nu en riktigt bra dag Tille vännen. Jag hoppas att du inte behöver ha ont. Fjäderlätta snusningar på din panna. Tittar in ikväll igen.

Till Therese, Nicklas, Liam och Dea kramar i mängder till er. Hittar inga ord men ni ska veta att ni alla är i mina tankar.

• sis02

God natt Tille! Hoppas denna natt blir lugnare än förra. Vilka fina ord du skrev i dagboken nyss Therese. Du är verkligen en kärleksfull mamma som sätter ditt barn i första hand. Kramar till er alla.

Svar på tråden Tilles tråd