• sis02

Tilles tråd

Hej på er! Vilken händelserik dag för er. Usch förstår att du blev rädd för den anfallande ormen. Jag och Sandra höll också i ormar i Bulgarien men de var nog så nerdrogade att de knappt rörde sig, men rädd var jag nog ändå.

Hoppas du klarar fiskeresan utan att bli sjösjuk. Jag har också problem med att vistas på sjön, jag blir också sjösjuk om det inte är en öppen båt jag åker med.

Ha en fortsatt underbar semester!

• sis02

Härligt att höra att ni har det så mysigt i Thailand, det är ni värda. Fick mig ett gott skratt och riktigt såg Nicklas framför mig när han fick sin fotmassage

Klart vi finns här den 24:e Ni är ständigt i mina tankar. Ha en fortsatt underbar semester! Kramar

• sis02

Åå va kul att ni ska lägga ut bilder!! Ha en fortsatt trevlig semester och hoppas kortspelet gick bra Therese så du inte behövde slänga korten på Nicklas Ni finns i mina tankar! Kramar i massor!

• sis02

Olivettan: Om jag inte har helt fel tror jag de är 4h före i Thailand

• sis02

5 h tidsskillnad ska det vara och inte 4h Det är här i Finland som det skiljer 4h

• sis02

Kollade på era bilder från Thailand. Vilken underbar bild från hotell poolen. Måste nog stämma som folk säger att Thailand är paradiset som måste upplevas. Hoppas vi får se mera bilder sen "blink blink"

Hur känns det med tidsskillnaden? Kramar till er!

• sis02

Hej på er! Va underbart ni verkar ha det fortfarande! Här har varit riktigt kallt de senaste dagarna så det har inte varit på tal att ta av sig jackan men nu verkar det vara lite lite varmare.

Måste ju berätta att jag gjort en tatuering idag, en tribal med en blå färil. Har blivit helt förtjust i fjärilar sen jag började läsa om er underbara Tille. Bild finns i mitt galleri för den som vill se. Inte så tydlig bild och det brun röda ska inte vara där men bilden e tagen just efteråt så det blödde lite.

Jasså du har glömt att smörja in dig med solkräm lite här och där Therese det där känner jag igen från när jag varit i Södern. Nu senast när jag var med Sandra till Puerto Rico hade jag också en hel del med röda fläckar.

Ha nu en fortsatt skön semester de dagar ni har kvar. Ni finns i mina tankar varje dag och även Tille liten. Kram

• sis02

Ni har haft en händelserik dag idag igen ser jag jag ryser vid tanken på att elefanten gick nära stupet, usch usch. Krokodilen i ditt galleri såg inte trevlig ut alls tycker jag, men däremot fjärilsspännet var jätte fint som du köpt.

Idag köpte jag en vit keps åt Isabelle med en söt fjäril på samt en fjäril åt mig att sätta i blomkrukan där ute.

Jasså Nicklas fick tips om vigselringar, spännande spännande. Kanske det snart blir ett frieri!

Ha det gott goa ni! Kram

• sis02

Ååå va fina ni var! Tårarna rann nerför mina kinder, antar de sprutar ikväll när jag sätter mig framför TV:n. Många kramar till er!

• sis02

Så otroligt fin filmen var. Ett stort tack till er Therese och Nicklas för att vi fått ta del av den. Jag har den på band så jag kommer att se den flere gånger. Kramar i massor till er!

Svar på tråden Tilles tråd