• sis02

Tilles tråd

Godmorgon! Jag var in och tittade på bilderna från ceremonin, vilka jätte fina bilder det var. Min 2 åring står här och tjatar att han vill se bilden på ballongerna igen, så jag får väl visa honom dem. Hoppas ni får en rikgtigt skön dag idag med bad och bio. Vi hade också tänkt gå till badhus men min sambo var tvungen att ta ambulansdejour så det får bli nästa helg.

Jätte fin blev du förresten i håret Therese!! Kramar i massor till er alla!

• sis02

Skönt att höra att gårdagen blev så fin och hjälp vad mycket blommor det blev! Hoppas er dag blir underbar och en resa till Thailand är ni värda efter allt detta! Kramar till er alla!

• sis02

Vilken underbar låt till Tille! Hoppas ni haft riktigt mysigt på hotellet och bara myst och rått om varann!

• sis02

Ååå vilket fint inslag, blev alldeles rörd. Barnen stod bredvid alldelses tysta och bara tittade. Som så många redan sagt så beundrar jag er styrka och kärlek, att ni orkar dela med er av ert liv åt oss alla. Kramar i massor!

• sis02

Hej på er! Nu är det ett tag sen jag skrivit något men jag är inne och läser flera gånger/dag. Ni och Tille är ständigt i mina tankar! Usch vad tråkigt med folk som får allt om bakfoten, blir så less på sånt.

Hoppas du inte har brutit nån fot nu på träningen ikväll Therese skulle ju inte vara så kul att hoppa omkring på kryckor i Thailand.

Jag såg också det längre TV inslaget idag och som alla andra kan jag inte sluta förundras över er styrka, ni är otroliga! Den 24:e kommer jag sitta bänkad i soffan utrustad med en massa servetter! Måste fixa videon tills dess så jag får det på band också.

Nog svamlat från mig för ikväll. Godnatt goa familjen! Tittar in imorgon igen efter jobbet!

• sis02

Gomorron goa familjen! Här på andra sidan potten skiner solen för fullt liksom igår så det blir nog att tillbringa mycket tid utomhus idag.

Nu börjar det närma sig er resa, spännande är allt lite avis. Men är det någon som är värd en resa så är det ni! Ha en skön dag i solen! Ni finns i mina tankar!

• sis02

Måste ju bara berätta att jag har fått Tilleboken idag Har inte hunnit läsa den ännu men tittat igenom alla bilderna och kunde inte hålla tårarna tillbaka. Mina två yngre barn stod bredvid och tittade, åh va söt han är Tille vännen sa 3 åringen! De pratar fortfarande en hel del om honom och vill se bilderna.

Tack tack tack Therese och Nicklas för att vi fått ta del av er underbara ängel Tille! Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är. Han kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Känns som om man kände honom och er fastän vi aldrig träffats.

Ha en underbar dag och ta hand om varandra, fast det vet jag mer än väl att ni gör

Kram Nina

• sis02

Mmmm vad det vattnas i munnen när jag läser vad ni ska äta! Usch jag får inget gjort idag. Huset ser verkligen ut som om en bomb slagit ner, men ingen energi finns att ta tag i det. Jag dras hela tiden hit till datorn.

Nåja bilen har jag fått tvättad och lite kläder så nån nytta har jag gjort. Tror det blir att starta upp grillen ikväll i det fina vädret och avnjuta en kall öl.

Ha det gott!

• sis02

Vill än en gång önska er en riktigt underbar semester! Kramar i massor!

• sis02

Skönt att ni kommit er lyckligt fram, synd att ni inte fick sova på flyget. Det där med prutandet känner jag igen, jag är jätte dålig på det, däremot prutar min sambo rätt rejält.

Sköt om er och njut nu av er välbehövliga semester! Kramar!

Svar på tråden Tilles tråd