Inlägg från: CarinaS |Visa alla inlägg
  • CarinaS

Tilles tråd

En lugn och rofylld natt önskar jag er alldeles fantastiska familj. En särskilt varm mammakram till dig Therese, kan inte förstå hur du mår och kännner, men tänker mycket på dig och skickar dig styrketankar ideligen.

• CarinaS

Lille Tille, du fantastiska barn som fortfarande förundrar oss med din styrka. Dina föräldrar fyller på med kärlek dag för dag och du skänker dem så mycket.
    Jag är så innerligt glad och tacksam att du kom in i allas våra liv. Det är vår skyldighet att för din skull fortsätta med denna omtanke och kärlek som vi alla visar dig och din familj.
    Oändligt ömma kramar till dig och din fina familj.

• CarinaS

Tack Therese och Niklas för att ni låter oss alla ta del av ert liv med Tille. Jag lovar att det kommer märkas i vår familj resten av våra liv. För Tilles skull ska vi låta ljuset i våra liv flöda ännu mer, ägna oss åt varandra i första hand och alla "måsten" i andra hand. Kärleken är störst av allt - och du och din familj Tille är det mest fantastiska jag mött någonsin. All kärlek till er. Månskenskramar från Carina med familj

• CarinaS

Grattis till den nya tanden Tille. Hoppas storebror Liam får ge dig lite vatten också så du kan känna på tanden med tungan utan att vara torr i munnen... Solskenskramar till dig - allas vår lille kärlekskille.

• CarinaS

Elias 8 år vill låna ut några av sina låtsaskompisar som han skickar upp till Sundsvall för att vaka över Tille tills han flyger upp till himlen. Sedan ville Elias gärna ha tillbaka dem ifall något annat barn behöver dem. Kramar från Elias och familjen

• CarinaS

Therese! Tack för att du orkar svara, fast jag inte var en av dem som frågade. Jag hoppas du känner alla våra händer som varsamt försöker bära er framåt. All respekt och kärlek från en av alla mammor!/Carina

• CarinaS

Lille kämpe med underbar familj. Sov så gott i drömmarnas land, du väljer själv vad som ska hända där...! Månskenskramar från Carina med familj

• CarinaS

Påskharen tassar fram och tittar till dig och din familj lille Tille...

• CarinaS

Åh du finns fortfarade med oss lille Tille. Vilken kämpe du är. Jag förstår att det är svårt att släppa greppet om din kärleksfulla familj. Varsamma kramar till dig lille hjärtat.

• CarinaS

När det kommer börja blåsa höststormar igen Tille, då tror jag det är du som susar fram någonstans bland molnen på din nya cykel som din kompis Magnus nyss berättade om...
    Då ska jag vända upp ansiktet mot himlen, istället för att kura ihop mig, och kanske kanske ser jag en liten skymt av något rött och blått som svischar fram däruppe. Det vore fint i så fall...

Svar på tråden Tilles tråd