Inlägg från: CarinaS |Visa alla inlägg
  • CarinaS

Tilles tråd

Tille...har du släppt taget nu...? Din fina mamma har inte skrivit i sin dagbok på ett tag nu...det kan ju förstås bero på ruskigt mycket disk efter middagen, eller att hon tog lite för mycket efterrätt och behövde vila på soffan en stund...
    Men vi vet ju alla att du lilla hjärtat bara är till låns. Jag lovar dig att vi ska finnas kvar här för din familj, stötta och trösta, lyssna och prata. Lille vän - du har fått en speciell plats i så mångas hjärtan, tack för att vi fått vara med om dig! All kärlek till dig. /Carina

• CarinaS

Åh lilla Tille, kärleksfulla familj...

• CarinaS

Tack store lille Tille för att du kom in i våra liv... Alltid, alltid ska du finnas hos oss i våra hjärtan och i våra tankar. All kärlek.

• CarinaS

Nu gråter vi Tille...
    Om du tittar ner på oss om ett tag. Kanske dagar, veckor...vem vet, ska du se att vi ler när vi tänker på dig. Du lille kille som gav oss så mycket. Som öppnade ögonen på så många av oss och fick oss att inse vad som verkligen räknas i livet. Kärlek och vänskap. Utan det står vi oss slätt!
    All kärlek och respekt till dig och din fina familj.

• CarinaS

Lille hjärtat, äntligen har du fått ro... All kärlek till Dig Tille och din fina familj. Tack Therere och Nicklas för att vi fått vara delaktiga och fått varit med om Tille. Kram Carina

• CarinaS

Tiile - var du än är nu så vill vi skicka dig all världens kärlek.
    Du kommer göra dina nya vännner lyckliga, med bus och lek på småpojkars vis. Kramar från Elias 8, Samuel 6 och mamma Carina

• CarinaS

Tille...vi behöver gråta ett tag till...det känns så ledsamt att du inte fick vara kvar hos oss alla här på jorden. Men om ett tag, kanske ett par dagar, veckor - vem vet... Då lovar jag dig att vi ska leva våra liv i glädje - för din skull Tille, för din skull! Många kramar från Carina

• CarinaS

Det är så oerhört skönt att Tille inte har ont längre. Jag är faktiskt också väldigt glad och tacksam att jag fick vara med en stund på hans resa. Nu trillar tårarna och det känns väldigt sorgset - men så småningom, om några dagar, veckor, vem vet, då ska vi leva i glädje, för Tilles skull - alltid för Tilles skull!

• CarinaS

Jag tror aldrig jag varit med om en sådan stark gemensam kärlek som riktats från så många håll, till denna fantastiska familj.
    Det är så skönt att se, mitt i all sorgsenhet, att vi är så många som bryr oss så mycket! Kram på er alla "därute" // Carina - en alldeles vanlig mamma

• CarinaS

Tänk vad många stjärnor som nu lyser för dig Tille. Även på ljusan dag...
    Min stjärna till dig heter Store Tille. För det var ju det du var.
    Stor - i en liten kropp.
    Stor - med avtryck av små fotspår vi aldrig glömmer.
    Stor - som fick hela Sverige att enas.
    Stor - för du påminde oss vad som verkligen betyder något. Kärleken..vi är ingenting utan kärleken.

All kärlek och respekt till dig store lille Tille. Kram från Carina med familj.

Svar på tråden Tilles tråd