Inlägg från: CarinaS |Visa alla inlägg
  • CarinaS

Tilles tråd

Tille - jag hoppas du känner hur många vi är som saknar och tänker på dig. Förutom dina närmaste så är vi många, många här som är sorgsna nu, men också innerligt tacksamma över att fått vara med på ett hörn i ditt liv.
    Så småningom ska vi leva våra liv i glädje för din skull Tille, alltid för din skull!
    Månskenskramar från Carina med familj.

• CarinaS

Sov så gott familjen! Vi är många som kramar om er!

• CarinaS

Det är så skönt att läsa era tankar om Tilles begravning, er vardag, familj och vänner...
    Om du visste Therese vad dina ord också lugnar oss "härute" som funderar,
    oroas, tänker och är sorgsna.
    Vi är så tacksamma att du vill och orkar fortsätta skriva på fl...
    Tillsammans är vi starka!
    Stor och varm kram till dig! //Carina

• CarinaS

Åh va bra att det ordnade sig med balloger. Kommer nog bli jättefint!
    Kul att du blev nöjd med håret Therese...nå´t för bildgalleriet kanske...*ler*.
    Hoppas det smakar vid grillen, vad härligt det låter..våren måste vara på g. Kram Carina

• CarinaS

Jag önskar er den vackraste av dagar i morgon., med kärlek, värme och vänskap och en stor liten Tille som blickar ner och ser hur fint och kärleksfullt ni ordnat för honom. Varma tankar och kramar till hela Tille-familjen från Carina

• CarinaS

Klockan 13.00 ska jag gå ut och vända ansiktet mot solen och verkligen känna med er Tille-familjen. LÅta tårarna trilla, men också le vid tanken på alla ballonger som kommer sväva upp mot himlens höjd och på allt det goda som Tille förde med sig. Han har förändrat många av oss, fått oss att bli lite, lite bättre människor. För vi inser väl alla att kärleken är ju det viktigaste av allt.
    Omfamnar er varsamt Tille-familjen och ger er all styrka jag kan uppbåda denna vackra och ledsamma dag. //Carina

• CarinaS

Tille - jag hoppas du skuttar runt med alla ballonger nu. Och den vackra musiken kanske din fina mamma orkar berätta för oss om lite senare...huvudsaken den nådde upp till dig lille vän.
    Hoppas du känner all kärlek som strömmar emot dig och din fantastiska familj från oss alla här som inte känner er, men som känner så mycket för er och med er.
    All kärlek till dig Tille. Kramar från Carina med familj

• CarinaS

Med tårar i ögonen och skratt i mungipan (helium ÄR kul..) läser jag om er dag. Vad skönt att det kändes som om ingenting kunde blivit bättre. Vi är så många som tänkt på er idag och på olika sätt försökt hedra världens störste lille Tille, hoppas ni känt all den kärlek och styrka vi försökt sända till er! Varma kramar från Carina med familj

• CarinaS

Hoppas att ni efter denna känslostormande dag kan ta igen er och mysa hemma med varandra. Mängder av ljus är tända runt om i vårt avlånga land för er store lille Tille i kväll.
    Varma tankar och kramar till er från Carina med familj

• CarinaS

Vilka fina bilder från er ceremoni Therese. Måste kännas skönt för er att det blev precis som ni ville ha det och det känns så skönt för oss alla här på nätet att få vara lite delaktiga i er dag. Tack för att du orkar dela med dig.
    Vi har tänkt på er och känt med er extra mycket idag, skickar varma kramar nu, hoppas ni får en fin helg tillsammans. /Carina

Svar på tråden Tilles tråd