Inlägg från: Sanders mamma 04 |Visa alla inlägg
  • Sanders mamma 04

Tilles tråd

Måtte kikke litt på Tilles nye tråd. Det er så mange fine ord og tanker. Håper dere har hatt en fin dag, og at Liam har hatt en fin bursdag med familien. Klarer ikke få dere ut av tankene. Sitter å tenker på lille, søte, gode Tille og han omsorgsfulle familie. Stor klem

• Sanders mamma 04

God morgen til familien og lille Tille. Håper dere får en fin dag! Er inne på siden din så ofte som mulig. Syns det er fantastisk at du tar deg tid til å svare på innlegg. Vil gjerne kjøpe minneboken om lille Tille. Dere er i mine tanker. Klem

• Sanders mamma 04

Blir irritert av å lese at enkelte plager dere med telefoner om kurer til Tille. Dere har jo godtatt at dere har go'gutten på lånt tid, og da syns jeg sånt er unødvendig. De har tydeligvis ikke kunnskap om sykdommen til Tille. Men enkelte utnytter alt. Synd at det er slik. Som om ikke hverdagen deres er tøff nok fra før. Stå på, og ignorer slike henvendelser! Ha en fin dag, og nyt tiden dere har med den lille søte gutten deres. Klemmer fra Norge

• Sanders mamma 04

Sov godt lille Tille. En stor nattaklem til dine enestående foreldre også. Jeg kommer til å tenke på dere

• Sanders mamma 04

God morgen lille Tille med familie! Håper badet går bra. Ha en kjempefin dag og lykke til med Liams barneselskap. Klem

• Sanders mamma 04

Jeg takker deg så mye for at du lar oss få dele dette med dere. Jeg prøver å bruke mest mulig tid med min go'gutt på 2 år. Klemmer og koser mye mer med han nå. Får vondt inni meg når jeg tenker på at dere ikke kan gjøre det med Tille. Men dere viser deres kjærlighet på andre måter, og Tille får mer nok mye kjærlighet enn mange andre barn. Dere er forbilder for mange foreldre. Det er det nok mange som er enige med meg i.

Tenker på dere. Klem

• Sanders mamma 04

Uff, Ordene kom i litt feil rekkefølge tidligere. Sånn er det når man sletter og skriver på nytt. Skulle være ..Tille får nok mye mer kjærlighet... Det er så vanskelig å ordlegge seg. Det finns ingen ord... Klem

• Sanders mamma 04

Snurran: Hvor bestilte du boken? Kunne tenkt å kjøpt den jeg også.

• Sanders mamma 04

Klatermaja: Takk skal du ha Da skal jeg bestille den i dag.

• Sanders mamma 04

Snurran: Historien om Tille har gjordt så sterkt inntrykk på meg. Siden det finns en minnebok om han vil jeg gjerne kjøpe den. Det er jo helt fantastisk at de har fått laget det. Tille og familien vil alltid ha en plass i hjertet mitt

Svar på tråden Tilles tråd