Inlägg från: Sanders mamma 04 |Visa alla inlägg
  • Sanders mamma 04

Tilles tråd

Håper dagen har vært fin. Det nærmer seg avreise til Thailand nå. Dere får sikkert en kjempefin tur. Har ikke vært der selv, men har mange kjente som roser landet opp i skyene Det blir nok deiligt med sol og varme.

Ønsker dere en riktig fin kveld og en god natt! Tenker på dere og lille Tille.

*KLEM*

• Sanders mamma 04

Hei alle sammen!

Vet ikke om noen har skrevet det tidligere.. TV4 har kommet med et lengre innslag om Tille. Det heter Tille og er på 18 min. En lengre utgave av det vi såg i Nyhetsmorgon mitt. Tårene bare renner. Therese og Nicklas dere er bare utrolig sterke.

Nattaklem til alle

• Sanders mamma 04

kapet: Takk for at du la inn linken. Fikk ikke gjordt det jeg

• Sanders mamma 04

emma fbg: Du kan sende et meddelande til tillespappanicklas eller Therese og bestille den der.

• Sanders mamma 04

En liten opplysning til alle:
    Innslaget som ble lagt ut på TV4 i går (TILLE)er fra det samme intervjuet som er sendt tidligere på TV4 mitt, bare at dette er en lengre utgave.

Therese og Nicklas, dere er bare helt utrolige. Det finns så mye kjærlighet hos dere. Håper dere får en kjempefin dag!

KLEM

• Sanders mamma 04

TV4 Mitt:
    Jeg sendte en e-mail til Tv4 Mitt angående reportasjene om Tille. (Både det nye lang intervjuet og det innslaget som ble sendt på nyhetsmorgon mitt i april.) Er det mulig å få tak i det på DVD? Skulle så gjerne ville ha begge innslagene

• Sanders mamma 04

Heisann!

Så bra at det gikk fint på innebandyen i går. Syns du er sporty. Er nok sikkert gøy med litt lagspill i tillegg til annen trening. Lykke til videre med det!

Eller må jeg si meg enig i det mange har skrevet før meg. Det er synd at noen ikke sjekker opp alle fakta. Dere skal ikke måtte komme ut for det at dere blir mistrodd på noe vis. VI VET at dere er verdens mest ærlige, omtenksomme, tillitsfulle, gode, kjærlige, fornuftige, sterke... (kunne fortsatt i evighet med superlativer) mennesker. IKKE TVIL PÅ DET!!!!

Det nærmer seg avreise nå. Jeg får heller ikke reisefeber når jeg skal ut på tur. Men når jeg er kommet på flyet, nyter jeg tanken på at det er ferie, herlig følelse

Håper dere får en kjempefin dag! Får satse på at hovudverken gir seg slik at du slipper å plages med det.
    Tenker på dere og lille søte gode Tillemann.

*KLEM*

• Sanders mamma 04

Heisann!

Ja det er strålende vær her også. En må nyte de fine dagene. Kos deg på verandaen. Ha en fortsatt fin dag!!

*KLEM*

• Sanders mamma 04

Heisann!
    Dagen i dag har vært hærlig. Sommerfølelse Ser ut til at vi skal få sol noen dager fremover, så dette lover bra.

Du har vel kanskje begynt å pakke litt til ferieturen. Jeg planlegger alltid å starte pakkinga tidlig, men ender opp med å pakke siste kvelden til langt på natta.

Dere får ha lykke til med sprøytene i morgen. Tipper at du er kjempefin på bildet i passet ditt. Du er en sjarmerende og søt jente, så ingen bilde kan forandre på det.

Syns det er kjempefint om du skriver litt fra Thailand. Kommer til å savne dere. Er jo blitt en del av hverdagen det å følge med på tråden og dagboken din.

Håper at Tilleboken dumper ned i postkassa de nærmeste dagene. Gleder meg til enormt til å få den, for alle skriver at den er så fin Kommer nok til å gråte en del, men det er jo bare gode minner om en god gutt med noen utrolig vakre blå øyner. Savner deg lille Tille!

Da vil jeg bare ønske dere og alle andre på familjeliv en riktig god natt. Drøm søtt!

*KLEM*

Svar på tråden Tilles tråd