Inlägg från: Sanders mamma 04 |Visa alla inlägg
  • Sanders mamma 04

Tilles tråd

God natt lille Tille med familie! Sov godt og drøm søtt. Klem

• Sanders mamma 04

God morgen lille Tille med familie. Håper dere har hatt en fredfull natt. De beste ønsker for påsken. Har dere i mitt hjerte. Mange klemmer fra Norge

• Sanders mamma 04

God natt lille Tille og resten av familien. Håper dere får en fredfull og smertefri natt. Har tenkt på dere hele tiden selv om jeg ikke har fått fulgt med på tråden på noen dager. Du er litt av en fighter lille Tille. Utrolig. Ser for meg dine vakre blå øyne, de kommer jeg aldri til å glemme. Stor klem fra Norge

• Sanders mamma 04

Det var en fin reportasje av dere i aftonbladet i dag. Så vakker familie. Tille er så skjønn med sine store blå øyne. Det er utrolig hvilke krefter som finns i en så liten kropp. Håper dere får en fin dag sammen med lille Tille. Styrkeklemmer sendes fra Norge.

• Sanders mamma 04

Ville bare si at jeg har dere i tankene og "sender" dere styrkeklemmer hver dag selv om jeg ikke får fulgt med på TillesTråd resten av påsken. Tille har en spesiell plass i hjertet mitt.

• Sanders mamma 04

Tårene renner når jeg leser i dagboken din Therese at Tille har sovnet inn. Det er så uvirkelig at lille, søte, gode Tille har lukket sine vakre blå øyne. Han vil alltid ha en plass i hjertet mitt. Sov godt lille Tille!
    Sender mange klemmer til resten av familien. Det er så mye kjærlighet hos dere at jeg er sikker på at dere passer godt på hverandre. Klem.

• Sanders mamma 04

Enda en stjerne er tent for deg Tille. Den heter "Lille Tille".
    Mange klemmer sendes til familien.

• Sanders mamma 04

Ville bare ønske dere en god natt og si at jeg tenker på dere. Mange klemmer fra Norge.

• Sanders mamma 04

Titter inn for å si at jeg tenker på dere og ønsker dere en fin dag.
    Det var historien om lille Tille og hans fantastiske familie som fikk meg til å delta her på familjeliv. Selv om Tille nå har lukket sine vakre blå øyne, vil jeg fortsatt være her. Er blitt glad i hele familien. Dere vil alltid ha en plass i hjertet mitt.
    Sender mange styrkeklemmer!

• Sanders mamma 04

Kjempefint navn på boken Therese! Tenker på dere og ønsker dere en god natt. Klem.

Svar på tråden Tilles tråd