Inlägg från: qramiz |Visa alla inlägg
  • qramiz

Tilles tråd

Hejhopp

Önskar er en trevlig kväll, även om jag själv inte är jätteintresserad så ska jag givetvis hålla tummarna att det går vägen...Therese skrik dej inte hes ikväll- eller ja varför inte- gör det om det behövs!!
    Blir glad när jag ser dina inlägg med kortet på er lilla ängel- man kan bara le, för det ser verkligen ut som lillkillen skrattar så det bubblar i magen- precis som man kan göra ibland när det verkligen är något kul på gång... :)
    Ska nu åka hem ifrån jobbet- eller lögn ska åka och storhandla- jättekul..... KRAM /päivi

• qramiz

God eftermiddag
    är uttråkad, då kan man passa på att gå in på fl (sitter på jobbet 1 timme till puh) där går tiden väldigt fort och man kan skicka små hälsningar...hmm börjar oroa mej över vädret, vi har tänkt åka till husvagnen ca 20-25 pers många barn ,och duka långbord ute- grattis om det regnar......oooppppsss..
    Får verkligen hoppas att solen orkar sippra sig igenom de tjocka molnen- tror eller önskar att jag ser strålarna.... :)
    Nähäpp ska försöka avsluta något här så jag inte lämnar för mycket oklarigheter , för jag slutar ju om ca 2 veckor....
    Ha nu en skön och go kväll allesammans......KRAMAR OM

• qramiz

packar packar och packar...ska snart bära iväg till husvagnen..hm, tveksamt om vädret blir vad vi önskar blåser nog till regn :( och vi som ska sitta ute imorgon....tjollahopp!!
    Kommer inte att kunna vara inne på fl mer den här helgen tar nya tag på måndag..vill passa på att önska alla en trevlig midsommar- ta hand om varandra kör försiktigt ät gott ocg ha roligt KRAM

• qramiz

Godmorgon

Gäspar fortfarande efter alla sena nätter, men visst är det härligt med ledighet...
    O i år har jag bjudit extra mycket på mej själv, det belv dans kring midsommarstången, vart själv med ett litet barn i varje hand och så for det iväg...ja ja inte helt själv, men själv i vårt "lill" gäng på 11 vuxna och massor av barn...men kändes kanonroligt...
    hmm, känns som man gått upp nå´t kilo under helgen, har ätit och ätit och ätit- men jösses vad gott der är med mat..
    Håller med Marieth- måste bara måste bli sallad i veckan....

Puh, JAG känner mej trött, men som ni far runt coh har massor av skoj, att ni bara orkar...ni ä la för goa Therese.
    Ha det Kram

• qramiz

Regn och regn , kallt och ruskigt- vem har snott sommaren..??
    Suxkar , vill hem , hämta barnen ifrån dagis åka och handla lillFia fyller hela 2år imorgon, det går så fort..smet iväg på lunchen och shoppade - men inte bara en present.????..det är ju märkligt vad man kan handla till sina sm goingar...det tar liksom inte stopp- det är sjukt!!! Hoppas bara hon blir glad- njae kanske inte över kläderna som mamma tyckte om ..vi får se...
    Hungrig som en varg, tänkte hålla igen lite i veckan har druckit vatten och kaffe, men blev lite mer hungrig än tänkt nu på eftermiddagen och skulle köpa mej en liten fralla- och då är automaten ur funkion...jaja ska man hålla igen så ska man...äter äl mer när jag kommer hem tyvärr :O.
    Ha en skön och go kväll, vet inte om ni ska till Legoland nu eller längre fram men tror resan går bra..vi ska med dit W.28 stannar 1 vecka i en stuga vi hyrt...Kram till dej.
    snusningar Tille

• qramiz

godkväll....musten har precis gått ur mej är lite dämpad..fick Tille-lille boken idag, börjde att läsa sisådär 21,30 blev precisi klart- streckläste den själklart hade aldrig kunnat somna utan att läsa klart först....i början log jag kände en härlig värme sprida sig i mej, men sen, ja sen kom tårarna...åhh guuud vad ni har fått genomgå, både ni och lillgossekillen, fast det vistte jag redan...har ju följt dagnoken på nätet..:)
    Ät så jäkla glad att jag har fått äran att köpa båda böckerna att kunna få minnas den här tiden som satt en törn i mitt hjärta..ta fram böckerna när jag känner att allt bara är hopplöst för att bara kunna tänka om....Miljontals av Kramar och massor av tack igen Therese, ni har visat en enorm styrka och gör det fortfarande- vilken livskämparglädje (hm, bra ord :))
    ni har den är obeskrivlig...
    Mina ögon kan glittra
    mina läppar kan le..men gråten i mitt hjärta kan ingen se.....den bär man med sig alltid...
    Ha en god natt så hörs vi garanterat igen...
    Tycker om dej från marken till himmelen Tille...snusningar.../P

• qramiz

Godmorgon
    Blev gaad för eran skull att det ganska snart kan göras en PGD :)
    önskar ju er all lycka och välgång , det behöver ni verkligen...vi väntar här på tråden med spänning.....
    Oj vad lyxigt med Thailändsk mat - lite avis faktiskt- nå´t jag gillar är mycket asiatiskt , wok och annat gojs...lite tidigt att bli hungrig, men liiiten sugen känner nästan doften...
    Tycker det är härligt när folk vågar visa sina känslor och prata om det, det värsta som finns är när det hymlas och är tyst, man känner obehaget växa..., visst är det svårt att ibland finna de rätta orden men en klapp på axlen eller nå´t är ju till god hjälp- för visst blir man lessen själv- är sååå känsligt!!
    Tänker på er therese hoppas ni känner mina styrkekramar då och då, skickar nå´n varje dag och kommer alltid att göra det.
    KRAM/P

• qramiz

Godmorgon
    önskar ju er all lycka och välgång , det behöver ni verkligen...vi väntar här på tråden med spänning.....
    Oj vad lyxigt med Thailändsk mat - lite avis faktiskt- nå´t jag gillar är mycket asiatiskt , wok och annat gojs...lite tidigt att bli hungrig, men liiiten sugen känner nästan doften...
    Tycker det är härligt när folk vågar visa sina känslor och prata om det, det värsta som finns är när det hymlas och är tyst, man känner obehaget växa..., visst är det svårt att ibland finna de rätta orden men en klapp på axlen eller nå´t är ju till god hjälp- för visst blir man lessen själv- är sååå känsligt!!
    Tänker på er therese hoppas ni känner mina styrkekramar då och då, skickar nå´n varje dag och kommer alltid att göra det.
    KRAM/P

• qramiz

Godmorgon
    KRAM/P

• qramiz

hmm- vill man synas så gör man som jag ovan :o
    inte meningen är väl för tidigt - so sorry....verkligen f-låt

• qramiz

Halloj till familjen ös....
    nu är det hett- riktigt hett.....puh ska inte klaga lovar
    Vad ni hinner med och hittar på , din verkligen kämpar träffar folk från fl- släkt och vänner- härligt- kämpaglädje!!
    Hoppas verkligen att ni har det kanonbra och att ingen slår sig mera.. :)
    Klart att Tile fattas ER- vi saknar honom oxå, så jag förstår att det kan vara mera tungt vissa dagar och att känslan gör sig påmind....han var ju eran lille kämpe eran gosiga buse med de vackra blå, det räcker att titta upp på den klarblåa himlen sen är det kört, då far tankarna genast iväg till er och lillkillen-
    Tänker mycket på er och önskar er bara en massa lycka och välgång..
    ha det gott
    Kramiz /päivi

• qramiz

Halloj ivärmen

*ler* fler som klippt sig läser jag, jo jag skulle fixa till lillkillens hår med en sån där hårtrimmer...och visst det gick väl bra de första 5 minuterna sen blev det lite kinkigt och stixit...och till råga på allt så skulle jag sänka mm på apparaten och hmm "råkade" ta i för hårt så ena fästet gick av- skitkul hahaha, varmt och småsurt blev det kan jag tala om, men visst motivationen fanns och jag tog fram saxen och missarklipper sådana jack , han såg helt hemsk ut ugh- PANIK, men hade tur i oturen och kunde sänka trimmen till lägsta nivån och köra över håret igen med en sur Simon,kort blev det, men snygg blev han- haha saker händer väldigt snabbt.
    Skönt att det gick bra med Dea, tycker ni verkar ha en kanonsemester, jag hoppas innerligt att mina 3 veckor blir ialf hälften så bra så är jag nöjd...åker ju till legoland om 1 1/2 vecka stannar 1 vecka i Danmark, finns någon hemma som undrat i 3 veckors tid när det ska bli dax att åka.. :)
    inte såå lätt att förklara alltid...nåja.
    Jaha nu har jag tjatat en massa goja igen.. ha nu det riktigt mysigt och gossa lite med varandra med , det är viktigt det.
    Stor bamsekram till er och en vindens snusning till dej Tille hoppas att du har det bra med min pappa som älskar bus han hade glimten i ögat han ,och de var oxå isblå!! KRAM

Svar på tråden Tilles tråd