Halloj ivärmen
*ler* fler som klippt sig läser jag, jo jag skulle fixa till lillkillens hår med en sån där hårtrimmer...och visst det gick väl bra de första 5 minuterna sen blev det lite kinkigt och stixit...och till råga på allt så skulle jag sänka mm på apparaten och hmm "råkade" ta i för hårt så ena fästet gick av- skitkul hahaha, varmt och småsurt blev det kan jag tala om, men visst motivationen fanns och jag tog fram saxen och missarklipper sådana jack , han såg helt hemsk ut ugh- PANIK, men hade tur i oturen och kunde sänka trimmen till lägsta nivån och köra över håret igen med en sur Simon,kort blev det, men snygg blev han- haha saker händer väldigt snabbt.
Skönt att det gick bra med Dea, tycker ni verkar ha en kanonsemester, jag hoppas innerligt att mina 3 veckor blir ialf hälften så bra så är jag nöjd...åker ju till legoland om 1 1/2 vecka stannar 1 vecka i Danmark, finns någon hemma som undrat i 3 veckors tid när det ska bli dax att åka.. :)
inte såå lätt att förklara alltid...nåja.
Jaha nu har jag tjatat en massa goja igen.. ha nu det riktigt mysigt och gossa lite med varandra med , det är viktigt det.
Stor bamsekram till er och en vindens snusning till dej Tille hoppas att du har det bra med min pappa som älskar bus han hade glimten i ögat han ,och de var oxå isblå!! KRAM