Inlägg från: qramiz |Visa alla inlägg
  • qramiz

Tilles tråd

Ska nu gå ut och snusa efter dej lille vän, behöver all luft jag kan få.....hörs säkert ikväll igen..
    Kram till alla här på tråden...vi behöver en sån allihop

• qramiz

Godkväll
    Vad skönt att höra att ni fick ett sånt avslut som ni ville och att allt gått bra för er alla..Låter som en helt otroligt fin dag som bara Tille är värld.Har haft mina tankar hos er och vill önska er all lycka och välgång nu framöver..
    Godnatt på er hela familjen..

• qramiz

Läste precis något klokt (igen) som Hemgårn skrev, ja du Therse bilderna säger mycket mer än dina underbara ord, sorgen vill och kan man inte beskriva det skulle tära hjärtat i tusen och åter tusen småbitar- hjärtat är så skört. Och ingen kan föreställa sig sorg och saknad "på riktigt" om man inte upplevt den...och den gör ont,. riktigt ont, och det får den göra, med tiden läker faktiskt mycket av såren och man kan titta tillbaka utan att man tror att hjärtat explodera, men taggarna bleknar bara, de sitter skört under ytan och sticker till då och då...och gör sig påmind om den saknaden som alltid kommer att följa er livet ut..
    Har sagt det många gånger förrut, ni är underbara, tack för att ni fått mej att öppna ögonen mer än någon annan gjort(Tack Tille) för vi fick låna dej...
    Mina ögon kan glittra
    mina läppar kan le
    men gråten i mitt hjärta kan ingen se...
    Varm jätte kram/P

• qramiz

Bara jag igen.....
    Jo det finns ju andra lösningar än hotell när man vill till legoland. Vi har precis själva bokat en stuga som vi ska hyra 1 vecka, en av dagarna ska vi besöka Legoland med, tror att våran lillkille som är 5 år kommer att älska det, lilltösen får vi nog mesta jaga och hålla reda på, hon är en riktig busa...
    Men bokar man stuga så blir man ju inte riktigt lika botskämd som på hotell, så det är klart....att vill man mysa mer så hotell absolut!!
    Förresten var ute och gick en sväng i lördags, då plockade jag mina första vårblommor som gick i blått, de satte jag sen på graven hos min pappa, men åt Tilles ära, tände oxå ett ljus, det kommer att hända flera gånger det vet jag, lillhjärtat finns inom mej alltid...

• qramiz

En droppe droppad i livets älv har inga krafter att flyta själv
    den ställer att krav på varenda dropp- se till att hålla de andra oppe....
    Fast å andra sidan ä´det skönt att få släppa en liten tår i bland, eller hur?
    Är inte så lätt att hålla tillbaka....är så känslosamt, men man känner en dock att stämningen på tråden börjar att lätta lite...fast visst tar det tid att förstå..
    Qramiz och godnatt gott folk.

• qramiz

Underbar låt, tur i oturen så sitter jag på jobbet, tårarna steg över ögonvrån, men fick dem åter igen att vända tillbaka- fy vad sorgligt det känns...men sååå vacker låt, sen speglar sig verkligen på dej Tillevännen.-
    Åkte ut med vida Vättern igår, det var sååå vackert solen började sakta gå ner vattnet glimmade och molnen var så vackra , ja det var helt underbart, och mina tankar for genast till dej vännen- undrar hur du har det där hos änglarna...saknar dej..allt vackert - det är DU lilla gossebarn...
    Kram /P

• qramiz

Underbar låt, tur i oturen så sitter jag på jobbet, tårarna steg över ögonvrån, men fick dem åter igen att vända tillbaka- fy vad sorgligt det känns...men sååå vacker låt, sen speglar sig verkligen på dej Tillevännen.-
    Åkte ut med vida Vättern igår, det var sååå vackert solen började sakta gå ner vattnet glimmade och molnen var så vackra , ja det var helt underbart, och mina tankar for genast till dej vännen- undrar hur du har det där hos änglarna...saknar dej..allt vackert - det är DU lilla gossebarn...
    Kram /P

• qramiz

Ja Grattis massor Therese på namnsdagen...måste tilläggas, är så tankspridd, men man blir ju påmind på tråden..
    Blidde lite fel tidigare fick in 2 inläg, det krånglar på tråden för mej, ibland så står det att behörighet saknas, så jag hoppas att ni har lite överseende med det..vill ju bara väl!!
    En gång till- låten är helt underbart fint skriven...
    Lille Tille vad du har fått massor av människor engagerade du skulle bara veta...fast någonstans "somewhere" så vet du nog säkert vad som försegår här.....
    Snusingar till dej med vinden..

• qramiz

Hmm, knappt jag vågar titta på inslaget,sitter på jobbet, hade en sån "gråtardag" för ett tag sedan när jag lästa massor med fint alla hade skrivit till Gosse killen Tille och om Tille..fick märkliga blickar här faktiskt.....
    Men kan nog inte vänta tills jag kommer hem, utan jag får helt enkelt chansa och som flera andra gånger- fått vända tårarna när de börjat svämma över kanten....
    Visst är det konstigt att man kan saknar lillkillen såå jättemycket att det gör ont , fast man inte "riktigt" kände honom..märklig värld vi lever i.
    Samtidigt så missunnar jag intedej Tille platsen du kommit till med alla Magnus äventyr, för du mådde ju faktiskt inte bra..fasten vi var många som hoppades på att det skulle finnas någon återvändo och att du lille vän skulle bli bättre..
    Sorgligt är det...

Qramizar till er alla som orkar hänga kvar på tråden och stötta familjen..
    Och lillkillen- Tycker om dej ifrån marken till himmelen massor alltid.

• qramiz

Hej
    VACKERT, VACKERT, VACKERT, så gripande...Tv 4:as inslag (komer att se det igen hemma)
    Tack så mycket för detta Therese och Nicklas, ni är guld världa.
    *suckar djupt*-gråtfärdig (igen) Tille du vackra änglapojk kan inget annat än känna som jag gör för dej...du är och var så vacker...

Svar på tråden Tilles tråd