Tilles tråd
Hejhej..nu börjar småtimmarna krypa sig sakterligen fram igen...å de e snart nattinatti...iaf för småtroll..å gooa FjärilsÄnglar...Har er dag varit bra?...de får ja hoppas...kom den där solen fram som jag skickadet till er...några strålar skickade jag iväg fort som attans i morse...men de kanske landade på annan ort...ett gott försök iaf.
Nu vill ja bara önska er en superduper fint avslut på kvällen å en gooer natt...många gooa fina drömmar...åsså önskar vi väl oss en dag till me vacker sol å en himmel så klar, för imorgon tar mina tjejer examen...
Tillemann gooe vännen...nu har jag kollat till blommorna ute hos min lille far....de kan du hälsa...åsså ska jag imorgon å kolla in några i fina färger...hoppas ni ser dom från ert lilla moln. Sussa nu så sött...ängen den finns ju kvar me finaste sommarblommorna, som jag pratade om igår...snart ska mina tjejer, om än de är så stora, springa ut ur skolans stora portar, å kasta sig ut i det fria........
ÄNTLIGEN SOMMAR! Nu ska de äntligen få en välbehövlig semester..om än bara för ett litet tag..för de ska ju sommarjobba...
MammaMyz, PappaGoooz å TigernLiam...ja önskar er en fin natt...kramaz å myz...å bara VAR...Snart får ju StoreLiam ett fint sommarlov, fyllt me massor av roliga saker..å samma för SessanDea...Lycka till på examen...stiliga unge man...Tigern...Nattinatti..kramar å tankar så varma från Helén.