Inlägg från: Siv1974 |Visa alla inlägg
  • Siv1974

Tilles tråd

God morgen lille Tille vennen. Håper du får en fin dag der oppe i det blå. Suss og klem fra meg (og lille Michael som sitter på fanget mitt nå og som gjerne også ville hilse på deg).

• Siv1974

Hei lille Tille vennen. Sov godt på din hvite sky. Drøm søtt. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper du får en kjempe fin dag der oppe. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen og drøm søtt høyt der oppe:) Tenker på deg hver dag. Du har satt et dypt spor i mitt hjerte:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) God morgen. Har du sovet godt? Kos deg i dag og lek masse med dine englevenner. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen. Nå er enda en dag over og jeg håper du har lekt mye og hatt det gøy der oppe i det blå i dag. Suss og klem fra meg:)

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper du får en skikkelig fin dag med masse gøy og morro. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Har du hatt en fin dag der oppe i det blå? I dag var jeg på lekeplassen sammen med mine barn og der så vi en gul, en hvit og en brun sommerfugl. Var det du og dine englevenner som var innom en tur på besøk? Vakker var dere og fine farger hadde dere i allefall:) Ønsker deg en god god natt:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper du har sovet godt og at du får en kjempe fin dag der oppe i det blå. Tenker på deg hele tiden. Suss og klem fra meg.

Svar på tråden Tilles tråd