Inlägg från: Siv1974 |Visa alla inlägg
  • Siv1974

Tilles tråd

God morgen lille Tille vennen:) Har du sovet godt? Husket du å vinke til mamma og pappa? Nå må du kose deg masse i dag der oppe sammen med alle dine englevenner:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Håper dagen deres blir kjempe bra og at dere har fått med dere masse masse minner fra Thailand:) Klem fra meg.

antitanti: Her er linken: www.familjeliv.se/krypin/kepa71/presentation.php

• Siv1974

Velkommen hjem igjen Therese og Nicklas:)

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Nå er det kveld igjen og på tide å legge seg. Har du hatt en fin dag i dag da sammen med alle englevennene dine? Drøm søtt lille prins. Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Var det fint i Thailand sammen med mamma og pappa? Håper du har sovet godt i natt og at du og dine englevenner er uthvilt og klar for en ny dag der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Her har det regnet i nesten hele dag. Utpå ettermiddagen så tittet solen frem:) Det var koselig. Hvordan har dagen din vært da? Har du lekt og hatt det gøy sammen med alle englevennene dine? Sov godt lille engel og drøm søtt:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) I dag skal Michael og jeg på helsestasjonen og der skal han veies og måles. Så får vi se hvor tung han har blitt da:) Håper du får en fin dag der oppe i det blå sammen med alle englevennene dine. Ja for du har sikkert fått deg mange nye englevenner ikke sant? Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen og sov godt:) Hva har du og dine englevenner gjort for noe i dag da? Dere har vel vært snille unger eller? Tenker mye på deg vennen og håper du har det bra der du er:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Ja nå har mamma og pappa vært på tv:) De var så fine og flinke begge to, tipper du er ganske så stolt av dem ja. Her har sola tittet fram etter mange dager med regn, det er godt:) Du får ha en kjempe fin dag i dag og kose deg masse sammen med alle englevennene dine:) Suss og klem fra meg.

• Siv1974

Det står om Tille og boka i Vg-nett også: www.vg.no/pub/vgart.hbs

Velkommen hjem igjen Therese og Nicklas:) Så godt å høre at turen gikk bra. Syns jeg ser ansiktet til Dea når hun ser rommet sitt og alle gavene:) Du må gi både Dea og Liam en klem fra meg og si at de er to nydelige barn:)

• Siv1974

Hei Therese og Nicklas:) Dette er den mest gripende dokumentaren jeg noen gang har sett. Tille er en utrolig vakker liten gutt og dere er så sterke og fulle av kjærlighet. Jeg gråt og gråt når jeg så Tille. Det var nok godt for han å reise videre. Sender dere en varm og god klem for det fortjener dere virkelig og mer til:)

God natt lille Tille vennen og drøm søtt. Jeg så deg på tv i dag sammen med dine søsken og din mamma og pappa. Du er en sånn vakker liten gutt og jeg holder deg tett til mitt hjerte og tenker på deg hver dag. Suss og klem fra meg:)

Svar på tråden Tilles tråd