Tilles tråd
God morgen lille Tille vennen. Kommer ikke over hvor fin du var på tv i går:) Nå må du kose deg sammen med alle englevennene dine i dag der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen. Kommer ikke over hvor fin du var på tv i går:) Nå må du kose deg sammen med alle englevennene dine i dag der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.
God natt lille Tille vennen og sov godt på din sky høyt der oppe sammen med alle dine englevenner Tenker på deg ofte og tenker mye på din mamma og pappa som jeg syns er så utrolig sterke og fulle av kjærlighet. Håper de snart får et lite søsken til deg vennen
Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen Håper du får en kjempe fin dag der oppe i det blå sammen med alle englevennene dine
Her skinner sola og i går fikk venninna mi en liten gutt som veide 4036g og var 52cm lang
Suss og klem fra meg.
Hei lille Tille vennen Ja nå er enda en dag over og nå er det på tide og legge seg og få seg litt søvn. Du og dine englevenner sover nok godt nå så sent og har nok fine drømmer tenker jeg
Takk for i dag Tille vennen. Suss og klem fra meg.
God morgen lille Tille vennen Her skinner sola og Michael og jeg har vært oppe siden kl. 06.00. Nå sover Michael igjen. Magnus har en kamerat til overnatting og de sover enda. Tror de tulla litt lenge i går kveld
Julie er hos pappaen sin. Du får ha en fin dag der oppe i det blå sammen med alle dine englevenner. Suss og klem fra meg.
Hei lille Tille vennen Har du hatt en fin dag i dag? Det har vi
Tenker du og dine englevenner har lekt og hatt det kjempe gøy. Her er en liten sang til deg som min venninne sang i dåpen til Michael. Jeg syns den er så fin at jeg vil dele den med deg:
Da lykkeliten kom til verden
Da lykkeliten kom til verden,
var alle himlens stjerner tent.
De blinket "lykke til på ferden",
som til en gammel, god bekjent!
Og sommernatten var så stille,
men både trær og blomster små,
de stod og hvisket om den lille,
som i sin lyse vugge lå.
Slik kom da lille Lykkeliten
til et av verdens minste land.
Og skjønt han va'kke store biten,
så var han dog en liten mann!
Han hadde lyse, blåe øyne
og håret var så lyst som gull.
Han lå og skrek det første døgnet,
men han har store smilehull.
Han har så sterke, faste never,
og slike silkebløte kinn,
og i en silkeseng han lever,
der har han også ranglen sin!
Det er hans verden nå så lenge,
det aller første år han har,
og han vil ingen større trenge
før han det første skrittet tar!
Til livets ære skjer et under
i alle land hver dag som går,
ja, i et hvert av de sekund,
som men'skehetens klokker slår!
Men ingen vet og ingen kjenner
den vei ditt lille barn skal gå,
og ingen vet hva skjebnen sender
av lyse dager og av grå.
Men Lykkeliten kom til verden,
og da var alle stjerner tent.
Det lovet godt for fremtidsferden,
det var et tegn av skjebnen sendt!
Og sommernatten var så stille,
men både trær og blomster små
de stod og hvisket om den lille,
som i sin lyse vugge lå.
Tekst: Frimann Clasen
Glemte helt å sende deg en suss og en klem for natten
IrmelinFraNorge: Ja den er utrolig vakker. Jeg synger den ofte til barna mine. Da venninna mi sang den til Michael i dåpen så var det mange som satt å gråt Gripende sang.
Hei lille Tille vennen Vi har nettopp kommet fra Sverige (Charlottenberg). Min mamma og pappa bor der så vi dro dit tidlig i dag morges og kom hjem nå. Snart får vi besøk av noen venner. Det skal bli koselig
Håper du har en fin dag der oppe i det blå sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.
Grattis med morsdagen aller svenske mammaer
Hei lille Tille vennen. Nå har vi hatt masse besøk her i dag. En av de som var på besøk var min nevø som er 2 år. Han er en liten rampegutt som finner på mye rart *fnis* Men han er så god og søt Nå må du og alle dine englevenner sove godt der oppe og drømme søtt. Suss og klem fra meg.