Hej hej, Nu har jag varit inne och skrivit i bloggen. Jag blev något så fruktansvärt trött igår så jag orkade helt enkelt inte skriva. Nu är jag dock pigg igen : )
Jo, jag får skämmas som inte har berättat om Liam och Deas present. Dea får inte sin förrän nu på onsdag. Liam fick ju sin innan vi åkte och han blev så himla glad. Han har haft på sig halsbandet sedan dess. Vi har satt på hänget ifrån det halsbandet som han fick av oss i julas där det på ena sidan står " Vi älsklar dig" och på andra sidan står det Pappa, Therese, Dea och Tille. Alla vi har såna halsband i familjen. Det var en sak vi bestämde att vi skulle ha som minne av Tille. Så nu hänger båda dom jättefina hängena på samma kedja.
Det är några som har frågat om vi är bruna. Nicklas ser förstås ut som en pepparkaka. Jag är rätt brun på kroppen som vanligt. Men jag blir inte så brun i ansiktet så dom flesta som ser mig tycker nog inte att jag är så brun om dom bara kollar på ansiktet.
Det har i alla fall varit en underbar resa, men det känns skönt att vara hemma igen även om det på ett sätt även känns jobbigare. Svårt att förklara, dom första dagarna jag var i Thailand saknade jag Tille så oerhört mycket, sedan blev det bättre. Och nu känns det som om det är samma sak. Nu när jag är hemma igen saknar jag Tille så mycket. Men jag undrar om det blir samma sak som i Thailand att det är för att man ändrar på rutinerna igen.
Måste i alla fall tacka för alla fina kort och paket vi hade fått när vi var borta. Vi har fått lite fjärilar som vi kan sätta i trädgården och på kylskåpet. Sedan har vi fått så vi ska köpa ett träd och plantera till minne av Tille. Det var en himla snäll tanke. Vi ska åka och köpa ett idag! Jag sätter in kort på det sedan.
Och förhoppningsvis så kommer pinsen idag eller senast i morgon så vi kan börja skicka ut dom.
Men nu ska jag fixa frukost'!
Kramisar
Therese