Inlägg från: qramiz |Visa alla inlägg
  • qramiz

Tilles tråd

Varma gossiga kramar till Er. Mitt hjärt slår massor av slag, har inte varit inne förrens nu....
    ....Nu har Tille det bra, så bra , så bra....ingen ont, inga kramper...han fick ett underbart slut tillsammans med de sina.....
    Massor av tankar går till er....
    Titta på stjärnorna inatt så kommer ni se att en lyser starkare än alla andra......det är Tillestjärnan............

• qramiz

Jag saknar en förlorad dröm
    jag saknar en kärlek så het
    Jag saknar ett barn i min famn
    jag saknar mina kära
    jag saknar den tid som gått
    jag saknar gemenskap med dej..men en dag ska vi träffas du och jag..
    Sov i ro lilla barn....

• qramiz

Om du såg mej nu.
    Om du såg mig nu, skulle du våga tro på mej, du vet att jag saknar dej
    Om du såg mej nu, när jag kommit en bit på väg ingentvekan i mitt steg..
    om du kom, om du såg
    Här är jag, och jag glömmer aldrig det du sa
    Du finns kvar, och jag minns dej som en vän du var..
    Du hade alltid tid för med
    jag hade alltid tid för dej..
    om du såg mej nu skule du våga tro på mej.
    Du vet - jag saknar dej
    Om du såg mej nu, när jag kommit en bit på väg, ingen tvekan i mitt steg
    om du kom, om du såg
    Du försvann , som en fågel från en öde strand i min hand, alla ord jag aldrig nånsin fann.
    Jag ska aldrig glömma bort att vår tid kan va´så kort
    Om du såg mej nu, skulle du våga tro på mej- Du vet att jag saknar dej
    Om du såg mej nu när jag kommit en bit på väg, ingen tvekan i mitt steg
    Om du kom Om du såg..

Känner med er Nicklas och Therese- både lättnad och sorg- en riktigt svår kombination....
    Mina varmaste tankar till er.....Qramiz

• qramiz

Ville bara önska hela familjen en riktigt god natt med en massa trygg sömn...Hoppas det har lagt sig ett lugn runt ert hjärta som bomull......saknad- självklart- men inget mer lidande.....sköt om er...och vi hörs igen- lovar.Qramizzar och varma tankar...

• qramiz

Slälvklart måste jag kika in och se hur familjen har det......och önska att dagen kommer att gå bra , förstår att det är tungt och visst får man gråta- inte alls konstigt med tanke på allt fint många har skrivit...Vill bara än en gång tacka er för att ni orkat med att dela ert liv med många av oss.......Qramizzar

• qramiz

Nu Tille har du fått en stjärna ifrån våran lilla familj oxå....

• qramiz

Önskar jag kunde hitta de rätta orden för att trösta, men finner inga.....det jag känner är vad många andra känner , och det är att ni är och har varit underbara, det ni har fått uppleva är något som man inte ens skulle vilja att sina värsta fiende skulle få vara med om- att förlora ett barn...värker i magen på mig av tanken , ofattbart, orättvist helt klart!!Men så kan man inte tänka längre, det hjälper ingen.Det ni gjorde för Tille under hans korta tid här är fantastisk ni har verkligen orkat och kämpat....
    massor av oss har stannat upp i sin vardag, prioriterat om tänkt om så Tille hann ge mycket av sig till alla oss, jag är så tacksam för det..../(tyvär på ett mycket tufft sätt måste tillägga det)
    lite annat till er,tyckte texten var passande:
    "ser du änglarna pappa som dansar, hör vilken vacker musik ropar barnet och spelar på harpan med strängar av garn på en spik, dansa med änglarna dansa mitt barn lek medans lekarna finns, en dag ska du finna att alla är barn i en större men klarare lek, en dag ska vi dansa bland änglar och garn, där ingen har tid med nå´t svek....."

Hoppas ni fick avnjuta en god lunch i goda vänners sällskap och att ni känner att bitarna föll på plats på begravningsbyrån, att ni gick med något lätta steg därifrån.....

• qramiz

Godkväll goa familj
    Ser att ni har förberätt er ordentligt för imorgon dagen..det kommer absolut till att bli en fantastisk dag för er..
    Av någon konstig anledning så kommer ni få en lättnadskänsla när dagen är över, vilket jag unnar er mer än något annat...ni är för goa!!
    Liten dikt som kändes rätt ikväll....
    Mot okända hav , vill du följa med, mot okända hav genom aska och höst
    mot okända hav
    var inte rädd, jag bara ger av allt det du gav.
    Kom när vinden vänt, och blåser ut från land kom med ljuset tänt
    Jag lovar inga stjärnor inatt allt jag lovar är annan strand
    Mot okända hav- vill du följa med , mot okända hav genom regn och storm -
    mot okända hav
    Var inte rädd, jag bara ger en del av allt du gav..
    Qramizar och skicka med Tille en snusning ifrån mej imorgon..

• qramiz

Tille
    Älskade lilla kärleks barn , nu är det verkligen dax för dej att fara vidare -släppa mamma och pappa..idag är den din dag bara din...Magnus tåg kommer med en vän till dej, och det kommer att komma flera, och du lilla gossiga pojk kommer att ta väl hand om alla i din gossiga lilla famn,(precis som mamma o pappa gör) det syns i dina vackert glittrande blåa stor ögon...idag så släppte jag ut en blå ballong som bara är till dej Tille, skulle varit röd för det gillade du men hade ingen...tror att det går bra endå- tänk vad många ballonger som kommer till dej idag- blir som
    regnbågens alla färger-och det är ju vackert -eller hur?
    Igår när jag gick och la mej så vet jag inte hur eller var den kom ifrån- men jag hade en "nattfjäril" i sovrummet direkt tänkte jag på dej lilla fjärilspojk..du finns hos oss alla.
    Tycker om dej från marken till himmelen..Qramiz en gossig sån!!

• qramiz

Tänk va tomt det känns, känner mej matt och mållös, finner inga tröstande ord- Tille du fattas oss alla...- Vill bara gråta.
    Hoppas min blåa ballong hittade till dej som jag släppte ut imorse ca.06.00 innan jag for till jobbet.
    Tycker om dej ifrån Marken till himmelen
    Why dear angel why you?

Svar på tråden Tilles tråd