Näpp kan inte bärga mej ifall jag inte får tillfälle ikväll..lovade ju att tända ljus för dej lille vän och det gjorde jag på två ställen och det var sååå vackert, första stället var in vacker kyrka som låg insprängd i ett berg, det var riktigt vackert där, där tog jag det 1:a värmeljuset tände det och tänkte på dej du lilla änglapojk, det kändes så härligt , det spred sig en sån otrolig värme..(har kort på det ska försöka lägga in det,) det 4:e ljuset på 2:a raden var tillägnat bara dej...detta tände jag på söndagen..
På måndagen besökte vi ett kloster Valamo kloster , där var det oxå dax för ljuständning så jag köpte ett lite längre doftande ljus bara till dej,ristade in ditt namn gick fram och tände det i denna otroligt vackra atmosfär, med en speciell varm känsla, jag tänkte på dej Tille, både goda och lessna tankar, var så nära att fälla en tår för dej,men hejdade mej , du finns ju i mej du har berör mej in i djupet av mitt hjärta på ett så underbart sett, både sorgligt och glatt...du finns där alltid..lilla änglagosse.
Sedan hittade jag ett så vackert kort på en "änglapojk"precis som Magnus tycks beskriva dej i hans fina berättelser, med de vackraste blåa ögon som man bara smälte sig in i ,direkt var du med mej igen,kan det vara så det ser ut när du tar imot oss på andra sidan ståendes på ett moln så mjukt så mjukt?- Köpte kortet tänkte att mamma och pappa skulle få det.
Så du ser Tille tänker på dej vart jag än far...
Ha det riktigt bra bland molnen.
Therese och Nicklas tycker ni är kanon, ni är verkligen gjutna för varandra...blir det bröllop? Hoppas det...KRAMIZ