Inlägg från: qramiz |Visa alla inlägg
  • qramiz

Tilles tråd

- Vad myskigt ni verkar ha det (förrutom sämnen) men den hinner ni knapra igen...Tyckte det var urgulligt av Nicklas att göra en henna tatuering av just en fjäril, ni ser och märker att tankarna finns med er vart ni än åker- ja ni har haft en riktig slingrig stig att vandra på och den kommer att vara slingrig fortfarande imellanåt......tänker på er massor.
    Ha det nu skönt och gå barfota i sanden så den sipprar imellan tårna..
    Tille - saknar dej mer vissa dagar än andra och idag är det en sån dag då jag gråter lätt....Qramiz.

• qramiz

Hej familjen go..
    Usch lider så med er- jag får så ont i magen och tårarna stiger då jag läser om din dag igår, det kommer flera sådana det bara är så...det ni har genomgått är det svåraste en förälder måste genomgå, har säkert nämt det tidigare...nu har lugnet börjat lägga sig, ni är inte fullt så sysselsatta nu när ni är på semester, så nu passar verkligheten på att komma ifatt er- men för jösse namn Therese och Nicklas- gråt om det känns som ni behöver det, det måste ni för att kunna komma i fas igen..konstigt hade det varit tvärtom....Ni saknar ju ändå lillkillen inte som sjuk men att få ha någon nära känna gosa och mysa precis som innan..det kommer att bli bättre, och jag verkligen hoppas att ni kan få en frisk bäbbe snart och att allt går vägen och fort- helst igår!! Åhh, tänker på er massor...Stora gossiga kramar till er båda och Tille blåser en puss med vinden till dej- tyckte om dej från första dagen jag la märke till dej- och du har ju bestämt dej för att stanna hos mej, det märker jag...Qram

• qramiz

Godmorgon myspys familj
    Hoppas att ni har det gott och kan svaljka er i det stora havet(eller polen) gå i den mjuka lena sanden som sipprar mellan tårna, och dricka alla goda svalkande drinkar/drycker, och njuta av solen och varandra...hmmär inte alls avundsjuk-inte nå´t, nä då unnar er alla lycka och välgång det vet ni...härligt med Hemgårns alla vackra sagor, de är otroliga man verkligen lever sig med i berättelserna mellan verklighet och fantasi..man mår väl av dom....
    Stora bamsekramar till er och må väl och njut...snusningar tioll tille...

• qramiz

Hey
    Kul att höra ifrån er vi väntar med spänning, känns som ni har en härlig resa...vill oxå!!
    Fiska- ja det kan ju vara kul och en upplevelse (gillar ju det själv) men att bli sjösjuk är ju ingen hitt!!
    Kina mat- ja det tackar man ju inte heller nej till...MUMMA
    Saknar mycket av dina inlägg i tråden man tittar flera gånger per dag...tänker på er massor...
    Mycket kärlek och kramar till er båda....

• qramiz

Ps, är bäst att tillägga att jag kommer att åka bort till Finland (yippie eller så beror på vad man jämför med som Thailand kanske) åker lördag kommer hem onsdag, så jag kommer inte att kunna gå in på tråden som det ser ut nu, men kommer att tänka på er massor , och många gånger om...vi ska bla besöka ett kloster hmm, jo det är så, och jag kommer att tända ett ljus för Tille och er goa familj om jag bara får den möjligheten...
    Är med er jämt....precis so lillkillen är ....

• qramiz

Visslan-
    Kanonfina bilder...verkligen fint arrangemang och engademang från er...Kul att se den lte större. Den speglar verkligen det glada och vackra hos Tille- Blåa-Ögonen
    Gula- glädjen glad färg precis som solen.
    Alla fjärilar- fjärilspojk som han är, och fjärilar är sååå vackra att se på precis som Tilleman...
    Ska nu hem till mia gossingar
    Qramiz

• qramiz

Behöver åka hem och få luft- det syns som vanligt på stavningen....helt otroligt- men det är jag det...hoppas ni klarar att läsa ut mina ord ändå??!!
    Kram i vårsolen.-

• qramiz

Godmorgon
    Här skiner solen än en dag, och tanken går till dej Tille vi saknar dej på tråden ,men vi gör oss ständigt påminda av dej här , vi hjälper varamdra att minnas dej både med massa kul saker och även de jättjobbiga som du fick vara med om...vi får glädjas av att du har det jättebra nu som kan sova mjukt på molnen, leka och stoja, och kanske tittar du till oss här på jorden ibland kanske som en fjäril? vem vet.?....min pappa assosierar jag ofta till glada fåglar som kommer och sjunger i min närhet när jag är ute...det känns tryggt då...brukar ofta vara så när jag åker upp till graven en sväng i vilken årstid som helst så hör jag alltid en fågel kvittra- visst är det märkligt men fantastiskt rogivande!!
    Jo jag tror stenhårt på att du finns med dina nära och kära närmare än man kan ana..sköt om mamma, pappa, Liam och Dea vårda dom tryggt under dina änglavingar..du har fått stora uppgifter för att vara så liiten, men vet att du lyckas...Kram Tille
    Therese och Nicklas hoppas ni kan njuta av er resa massor lcyka till med alla äventyr- Stor trygg kram till er- vi finns här alltid....KRAM

• qramiz

Hej alla glada människor
    Nu har jag äntligen kommit tillbaka ifrån min resa till grannlandet Finland men det kna jag tala om att det var INTE lika vramt som i Thailand, tro det eller ej men en dag vi vknade så hade vi snö...brrr, huga vad kallt det var!!"!
    Kommer in och skriver mera i kväll då jag har mer tid (förhoppningsvis om barnen somnar)
    Har iallafall tänkt massor på Tille under resan han har varit med, speciellt då jag sett vackra saker då är han med massor, tror inte det gått en endaste dag utan att mina tankar varit med Tille och er i Thailand.
    Självklart, jaa självklart Therese så kommer vi att störta er den 24:e...vi är många som kommer att sitta fastklistrade med båda skratt och gråt...'
    Hörs ikväll Stor bamsekram till er båda...och Tille du vet vad jag gjort för dej..på resan, berättar senare för mamma och pappa..snusningar....

• qramiz

Näpp kan inte bärga mej ifall jag inte får tillfälle ikväll..lovade ju att tända ljus för dej lille vän och det gjorde jag på två ställen och det var sååå vackert, första stället var in vacker kyrka som låg insprängd i ett berg, det var riktigt vackert där, där tog jag det 1:a värmeljuset tände det och tänkte på dej du lilla änglapojk, det kändes så härligt , det spred sig en sån otrolig värme..(har kort på det ska försöka lägga in det,) det 4:e ljuset på 2:a raden var tillägnat bara dej...detta tände jag på söndagen..
    På måndagen besökte vi ett kloster Valamo kloster , där var det oxå dax för ljuständning så jag köpte ett lite längre doftande ljus bara till dej,ristade in ditt namn gick fram och tände det i denna otroligt vackra atmosfär, med en speciell varm känsla, jag tänkte på dej Tille, både goda och lessna tankar, var så nära att fälla en tår för dej,men hejdade mej , du finns ju i mej du har berör mej in i djupet av mitt hjärta på ett så underbart sett, både sorgligt och glatt...du finns där alltid..lilla änglagosse.
    Sedan hittade jag ett så vackert kort på en "änglapojk"precis som Magnus tycks beskriva dej i hans fina berättelser, med de vackraste blåa ögon som man bara smälte sig in i ,direkt var du med mej igen,kan det vara så det ser ut när du tar imot oss på andra sidan ståendes på ett moln så mjukt så mjukt?- Köpte kortet tänkte att mamma och pappa skulle få det.
    Så du ser Tille tänker på dej vart jag än far...
    Ha det riktigt bra bland molnen.
    Therese och Nicklas tycker ni är kanon, ni är verkligen gjutna för varandra...blir det bröllop? Hoppas det...KRAMIZ

Svar på tråden Tilles tråd