Inlägg från: qramiz |Visa alla inlägg
  • qramiz

Tilles tråd

Godkväll
    hmm- vad härligt det är med barn- men gud vad mysikt det är när som sover...att bara få en liiiten stund för sig själv och bara få vara...gå in på nätet fl utan att någon gnäller och inte vill att mamma ska skriva en massa konstiga saker...
    Jaha Therese - hur går det med förkylningen?
    Sitter själv med halsont men försöker intyga mej att jag inte alls har ont- märklig man är!!??
    Skulle ja skulle ha varit ute i trädgården idag och fixat lite , planterat några penseér som rådjuren kan käka upp, men det blidde inget med det.....men blommorna står eller stog utanför trappen, är väl bara skaften kvar imorgon bitti... jaja får väl ta det då??
    Ska strax ner och se om min lilla sambo somnat framför teven vilket jag förmodar, han har en benägenhet att göra det.
    therese kryp ner och kurera dej ordentilgt inför resan.. ta på raggsockarna så sover du gött!!
    Styrkekramar till er ifrån mej /P

• qramiz

Blev helt förtummad när jag läste om dumeten till Aftonbladet, jo den sista "nöten" är inte född än- vi får trösta oss med det, precis som om Nicklas och Therese inte har haft tillräckligt med tråkigheter- Tur att dom är så starka och orkat ta tag i saker och ting o rätta till dom så gott det går- SJUKT!!
    Liam har fått en ny cykel, det måste vara kanonskoj- det är klart att du ska ha en sån , du som varit med och ta´t hand om lillebror så jätte duktigt...men ps, glöm inte att låsa in den så du inte blir av med den med-sådana människor kommer vi alltid att få leva med..
    Stor bamsekram/P
    Godnatt Tilleman...saknar dej ...faktiskt ...

• qramiz

Godkväll allihopa..
    Antar att det nalkas biobesök då du inte är inloggad Therese, hoppas filmen och poppcornen smakar bra...mysigt!!

Kom och tänka på en text som jag ville skriva ner som jag tyckte om när jag var ganska liten...
    Tycker att den passar er Nicklas och Therese och framför allt Tille.....med alla era fina gester och tankar och ork...
    - Du vet väl om att du är värdefull att du är viktig här och nu ..att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du, Du passar in i själva skapelsen , det finns en uppgift just för DEJ och du är fri att göra vad du vill med den säga ja ..eller neeej....du vet väl om att du är världefull..att du är viktig här och nu att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som duuu.....

Ja så var den, och den kändes verkligen rätt til er...
    Ska nu ner och mysa med min lille Simon och hans pappa Sophie sover (vilket är skönt), borde lillkillen med göra...fast ibland är det svårt att inte låta dom vara med och "mysa"...
    Ha nu en riktigt skön fortsatt kväll allesammans och godnatt kramar...Qramiz!

• qramiz

desse känne rigen det där- lycka till- gäller att bita ihop mpnga gånger!!! vilket inte alltid är så lätt...
    Ha en go kväll..

• qramiz

trött- det syns på stavningen- är ledsen för det...kan tro man inte har gått i skolan, även om det var länge sen...tror ni på tråden börjar bli vana...godnatt allihopa...tur att ni finns här!!

• qramiz

Hej igen..
    Receptet lät döögott- ska nog fundera på det till kvällen, men kompleterar med en kall immig öl...mumma- det är ju fredag eller hur...glada hälsningar i solen...men sitter ännu kvar på jobbet- längtar ut nu!! Qramiz

• qramiz

Godkväll alla glada människor..
    har för en stund sedn ätit massor med god mat grillade kycklingspett med hackelbackspotatis och..hm för erkänna ett par kalla immiga öl...det var gott, men ineg dietmat precis- men det är ju fredag eller hur- märkligt vad lätt det är att hitta dagar att "synda" och äta gott på.....var är karaktären må tro??
    Hoppas att ni Therese och Nicklas har haft en riktigt mysig kväll med goda vänner ( som behövs och finns för er) och att maten smakat kanon, blev resten lika gott som förrätten lät då ska ni vara nöjda- för det lät supergott!!
    Min lilla guldplutt somnade i sin lilla säck här inne vid datorn, han orkade inte vara vaken mer...mysigt när se snusar så sött så sött! Idag när jag var ute så kom det två fåglar ovh ville göra sig uppmärksmma, de kvittrade så vackert och glaat , kändes precis som det var min pappa som var på besök, för att vis att han har det bar där på andra sidan, vem vet han kankse hade Tille med sig....Qramizar /P

• qramiz

Godnatt alla goa människor dax att susa nu känner mej trött efter dagne...mycket på jobbet...och massor av god mat......

• qramiz

Halloj

Vad kul för er att resan gått bra och att ni kommit fram välbehållna..skulle skickat er en trevlig resa men har inte varit inne på tråden förrens nu har varit lite mycket..
    Vackert väder har vi här i Småland oxå, varmt och skönt.
    Tille finns med oss varje dag i tankarna och ännu mera när det är så fint väder, allt fint assoierar jag till guldklimpen-bara blir så, det passar kämpen!!
    Njut av värmen, paraplydrinkarna och varandra-mys , det behöver ni...antar att ni nu ska kunna koppla av och tänka tillbaka på hur mycket ni har haft runtomkring er och som ni kämpat för er lillkille....han var en fighter precis som mor och far!
    ...förstår att du kopplar in dej på tråden Therese, det är så svårt att hålla sig borta ett par dagr, det liksom kryper i en...en drog- en god och bra sådan..med massor av vänner och äkta känslor..Qramizar och snusningar till dej Tille.Puss!

• qramiz

Godmorgon
    Satt precis ute och njöt av den vackra klara solen-är du där bakom tilleman...tror det, det är sånt som underlättar i en sorg att tro att det verkligen finns en bättre värld- nä inte tro det måste finnas en bättre plats än just den här som vi vandrar på ..
    Du fick oss att bli bättre och ta vara på livet på ett helt annat sätt- andra värderingar, tänk vad många av oss här på fl tänker och känner annorlunda- du berörde våra hjärtan så otroligt mycket- det finns en törnetagg som är stor därinne som alltid kommer att göra sig påmind för dej, coh den kommer säkert växa med åren....men värmen finns därinne oxå *ler*..Gossing!!
    Therese och Nicklas skickar kramar till er ..tror att Liam och Dea oxå har det kanonbra här hemma- det är ju glassväder!!
    Qramiz

Svar på tråden Tilles tråd