Inlägg från: flingflong |Visa alla inlägg
  • flingflong

Natti natti lilla Tille. Hoppas natten blir lugn och skön utan några smärtor och utan någon oro. Mys ordentligt med din underbara familj.

Sussa gott och dröm fina drömmar.

Många kramar till er ifrån oss här hemma

• flingflong

När jag ser en fjäril så kommer jag se Tille framför mig. Hoppas jag får se många fjärilar i år.

Goa, goa Tille. Nu leker du säkert och har inte ont, så skönt att veta men du är ordentligt saknad av familj och vänner. Men du har det bättre där du är nu så du slipper vara sjuk. Var det den rödblå cykeln som lockade till sist? Eller tåget med all god choklad kanske?

Många, många kramar till dig Therese, till dig Nicklas, till dig Liam och till dig Dea.

• flingflong

Godmorgon!

Ja, absolut. Jag kommer inte lämna tråden eller dig Therese heller. Jag hade tänkt o möta dig i poker nån dag ju...

Men skumt känns det att man inte läser om vad Tille har gjort och haft det under natten. Man har vant sig så mycket vid det.

Hoppas dagen går bra för er och att ni inte får det för jobbigt på begravningsbyrån.

Många kramar ifrån mig

• flingflong

Hej Therese!

Mina tankar finns hos er idag. Hoppas ceremonin blir fin. Ska tänka på er kl 13 lite extra mycket. Om du känner efter riktigt ordentligt så kan du kanske känna alla varma kramar och tankar ifrån oss här då.

Goa, goa Tille. Sitter du där uppe bland alla dina leksaker och väntar spänt på alla dina ballonger?

Många kramar Jessica

• flingflong

Godmorgon!

Ville bara skicka över en kram och säga att jag tänker på er. O jag undrar hur träningsvärken är idag...

Hoppas ni får en fin dag

• flingflong

Nu har jag lyssnat på låten. Inte vågat innan för jag visste hur ledsen jag skulle bli men vad oerhört vacker den är.

Goa, goa Tille. Hoppas du har det bra där du är nu med dina stora blå som lyser

• flingflong

Åh, vilken bra ide att använda pengarna på det sättet men jag håller tummarna för att det ska fungera med provrör såklart...

Ha en fortsatt trevlig Lördag! Hoppas det var fint i minneslunden.

Kram på er!

Svar på tråden Tilles tråd