Inlägg från: flingflong |Visa alla inlägg
  • flingflong

Tilles tråd

lillsmurfen skrev 2006-04-29 15:26:51 följande:
    Är det nån som kan tala om vilken tid och datum tv inslaget var på nyheterna. Vill så gärna titta men hittade det inte.Tack!
    26/4 09.15 Har jag för mig..Hoppas jag har rätt på det iaf...eller 27:e..men 09.15 e det iaf...
  • flingflong
    Desse skrev 2006-05-03 09:06:24 följande:
    Gomorgon hela underbara familjen !!!!Tråkigt med förkylning !!!!! Hoppas verkligen du piggar på dig lite och att inte resten av familjen smittas av dina nysningar!!! Är det bara jag som är jätte trög och inte hittar det nya repotaget om Tille? Det ända jag såg var det som visades för några veckor sedan, varken mer eller mindre. Hoppas ni får en bra dag, och en nysfri dag !!!!Många varma kramar Desse
    Kolla till höger där på sidan så står det ett nyhetsinslag som heter TILLE. Den är den nya
  • flingflong
    Desse skrev 2006-05-03 12:28:47 följande:
    Hej allihopa !!!Ni kloka underbara människor HJÄLP MIG !!!! jag vill se det nya programmet om Tille men jag får bara upp det gamla på tv4.se /mitt. Hittar inget annat. Kan inte någon tala om för mig i DETALJ hur och var jag kan se den.Tack på förhand!!!!Inte kan man väl missa något från denna fantastiska familj !!!Kramar Desse
    Klicka på lokala sändningar. Listan till höger så finns alla sändningar och där finns en som heter TILLE.
  • flingflong
    Desse skrev 2006-05-03 12:28:47 följande:
    Hej allihopa !!!Ni kloka underbara människor HJÄLP MIG !!!! jag vill se det nya programmet om Tille men jag får bara upp det gamla på tv4.se /mitt. Hittar inget annat. Kan inte någon tala om för mig i DETALJ hur och var jag kan se den.Tack på förhand!!!!Inte kan man väl missa något från denna fantastiska familj !!!Kramar Desse
    http://www.tv4.se/454373.html
  • flingflong
    Therese6699 skrev 2006-05-03 20:02:52 följande:
    Hej alla. Jag känner att jag måste göra ett förtydligande efter att ha fått ett mail ifrån Aftonbladets reporter som i sin tur hade fått mail ifrån någon som tror att pengarna till Tille-Lilles fond går till oss och till en provrörsbefruktning.Alla pengar som går in till Tille-Lille fonden hamnar rakt in till EB föreningen PG och det är dom som förvaltar pengarna och ser till att pengarna hamnar hos kompetenta forskare.Ingenting som Nicklas och jag har varit inblandade i har gått till något annat än till Tille-Lille fonden som förvaltas av EB föreningen och där varenda lite krona kommer att gå till forskning eller till nyföddhetsjouren. Syftet med artiklarna var hela tiden att det skulle komma in pengar till Tille-Lille fonden. Therese och Nicklas
    Nä men fyyyy..Att folk ska komma med såna saker så ni ska behöva förklara saker hit o dit hela tiden....Det borde väl ALLA förstå att de pengarna inte går till er...

Många kramar till er
  • flingflong

Hej!

Hoppar in för att önska er en underbar resa. Hoppas vi får höra roliga äventyr som ni varit på. Eller lata dagar vid stranden. Så man kan få vara lite avundsjuk..

Många kramar till er ifrån oss här hemma

• flingflong

Godmorgon!

Hoppas ni får en UNDERBAR dag i Thailand. Är det vackert där ni är? Jag har aldrig vart utomlands så jag tycker det e så kul att få höra hur det är..

Många kramar

Svar på tråden Tilles tråd