Tilles tråd
Jag är så ledsen men jag klarar inte av att se den. *gråter*
Jag är så ledsen men jag klarar inte av att se den. *gråter*
Tur att det kommer en repris. Klarade inte att se den igår och skulle spela in istället men det visade sig sen att videon inte var inkopplad.. Oj, vad ledsen jag blivit om det hade varit enda chansen..
Ja, bilolyckshändelser händer så lätt..Jag råkade skrapa upp sidan på min några månader gamla bil. En husvägg kom ivägen...
Anonym(skäms)
Inte ska du skämmas. Inte du som gjort något..Kram på dig!
Hihi..Idag fick jag en pin för andra gången men det här var ju av ny sort så det var ju bara kul...
Hoppas ni får en härlig dag!
Hoppas ni får en trevlig resa och att Kristoffer piggar på sig lite...
"Men när vi hade sprungit fram så kom jag ju på varför jag var så slut i benen. Jag sprang ju runt med Nicklas på ryggen och gjorde benböj igår på gräsmattan så jag fick ju en del syra i benen."
Du vet om att du är helt tossig va?!...
Har gjort det där en gång i tiden och det e ju grymt jobbigt...Fast rätt kul iofs...
Hoppas ni får en fortsatt fin kväll och morgondag.
Kramar till er ifrån oss här hemma
Får ni reda på med namn vilka som satt in? E nyfiken på hur sånt fungerar..
Kom det in mer pengar nu efter dokumentären? När ska resan bli av då ni ska lämna över pengar till forskaren?
Hej Therese!
Måste få fråga. Idag så såg jag en dödsannons för en liten kille som var drygt 1 månad gammal när han nu gick bort. De hänvisade att gåvor gärna fick ges till Tille-fonden. Är det någon mer som fått denna sjukdom som du hört?
Mvh Jessica
Theresse:
Ok. Blev så ledsen när jag såg annnonsen att det kanske var en till och det var det ju då. Usch..
Oj oj...Jag är en av dom som inte betalat in...Den första har jag betalat men den andra har jag missat...Sorry..Det kommer imorgon..