Inlägg från: Nötkaka |Visa alla inlägg
  • Nötkaka

Tilles tråd

Vår fine, söte, fantastiske kämpe Tille!
    Jag tänker på dig hela tiden!
    Massor av lätta kramar
  • Nötkaka
    har precis läst din dagbok och sitter och gråter....
    Nu är det inte många dagar kvar skriver du....och jag förstår att det bästa är att Tille vandrar vidare och håller ett öga på er uppifrån...men jag blir ändå så ledsen att det skall behöva hända!

Oh vad starka ni är Therese! Du vet väl att du inte behöver vara så stark hela tiden!
    Skickar massor av kramar till er!
  • Nötkaka

Käre lille, sötnosen Tille.
    Det är så ledsamt att höra att du inte har så mycket ork kvar men du är fantastisk som orkar hänga kvar trots din svåra sjukdom. Men jag förstår att det är svårt att skiljas från sin familj. Det vill ingen göra. Men du skall veta att vi är många som tänker på dig, så gott som hela tiden och vi kommer fortsätta att tänka på dig.

Jag vill åter igen önska dig en skön natt full av mysiga och kärleksfulla drömmar.
    Om du bestämmer dig att vandra vidare så hoppas jag att du får det bra på andra sidan och att du håller ett öga på din fina familj. Sköt om dig och lek mycket!

Må en ängel från det höga
    rosor strö i dina spår.
    Och må det aldrig från ditt öga
    falla någon sorgsen tår.
    Ett litet minne jag dig ger.
    Må lyckans ängel ge dig mer.

(ur boken Änglar, änglar, änglar)

• Nötkaka

Jag har svårt att lägga mig idag...jag tänker på dig hela tiden Tille.
    Godnattkramar!
  • Nötkaka

Hej Therese!
    Jag sov jättedåligt inatt och varje gång jag vaknade så tänkte jag direkt på sötnosen Tille.
    Undrade om han var på väg bort eller om han var kvar. Men innan jag satte på datorn imorse så tänkte jag att han nog var kvar. För han är en sån kämpe. han verkar vilja vara kvar hos er så länge det bara går...

Jag vill skicka massor av kramar till er för ni är minst lika mycket kämpar som Tille.
    Jag hoppas att ni får flera barn för ni är toppenföräldrar. Fulla av kärlek och det är det allra viktigaste!

• Nötkaka

Jag åkte till ett köpcentra för att leta efter kläder till min son.
    Under hela tiden jag var där så tänkte jag på Tille. Han finns i mina tankar nästan hela tiden. Den lillkillen, kämpen, sötnosen har verkligen klivit rätt in i mitt hjärta.

Det är så tragiskt att han måste lämna oss så tidigt. Men det finns en positiv sak i det onda och det är att jag är långt ifrån ensam att tänka på honom. Han finns ständigt i tankarna hos många människor och inte bara familjen. Han har berört så många personer och jag tror inte att han kommer glömmas bort. När han vandrar vidare så kommer flera människor att ha honom i sina tanker och på så vis så blir han mindre ensam.

Alla skall vi den vägen vandra och jag hoppas att jag har några som tänker på mig när jag lämnar denna jord. Så det är fantastiskt att Tille slipper vara själv så som många andra barn och vuxna får vara (tyvärr).

Låter mina tankar konstigt? Jag försöker bara hitta några ljusglimtar i det hemska....
    ~kramar~

• Nötkaka
    Nu säger ~jag Godnatt Tille! "Vår" söte, fine, underbara kämpe.
    Du finns ständigt i mina tankar!

Hoppas att natten blir full av roliga, mysiga och kärleksfulla drömmar!
    Önskar dig all lycka på din eventuella färd.
    Jag kommer aldrig glömma dig Tille!!!!
    ~kramar
  • Nötkaka
    Godmorgon på dig din fantastiske kämpe Tille.
     Jag har tänkt på dig nästan hela natten.
    Du är underbar!
    Jag vill önska dig en härlig och mysig dag med din kära familj.
    Imorgon kommer din syster....väntar du på henne?

Massvis av styrkekramar till dig Tille och din fina familj.
Svar på tråden Tilles tråd