Tilles tråd
Hej lilla kämpen Tille!
Nu har halva dagen gått.
Ligger du och sover och suger på fingrarna?! Du kanske kan äta lite istället Tille
Jag tänker på dig!
Kram
Hej lilla kämpen Tille!
Nu har halva dagen gått.
Ligger du och sover och suger på fingrarna?! Du kanske kan äta lite istället Tille
Jag tänker på dig!
Kram
Grattis till tanden Tille!
Therese:
det var kanske pga tandsprickningen som Tille var så orolig häromnatten....inte pga smärtorna... *försöker hitta ljusglimtar*
Några påskägg till sötnosen och kämpen Tille!!!
Käre lille, söte, fantastiske kämpe Tille:
vill som vanligt önska dig en skön natt full av goa, kärleksfulla drömmar.
Din mamma har berättat att du är lite orolig, och jag kan förstå det.
Du har en lång resa framför dig. Kanske har du ont eller så tänker du på annat.
OM du bestämmer dig för att lämna oss inatt så vill jag säga att jag kommer sakna dig jättemycket men jag hoppas att du kommer må så mycket bättre!
Jag hoppas att du kommer till ett fint ställe där du kan övningskrypa och leka som många andra sexmånaders. Kanske kan du jaga min kära vovve som inte heller finns kvar hos oss längre.
Du är en härlig kille Tille och jag vill önska dig det allra bästa som du kan få.
Massvis av lätta kramar (men ändå bamsekramar )
Godnatt!!!
Hej Therese, Niklas och Tille lille!
Oh vad ont det gör mig när jag läser om eran natt.
Önskar av hela mitt hjärta att man kunde göra någotning men det kan man ju inte.
Stackars lille kille!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu åker jag iväg här alldeles snart och kommer inte tillbaka förrän sent imorgon natt.
Jag vill önska er alla, speciellt lille, söte, underbare Tille så bra Påsk som han bara kan få.
Njut av varje liten sekund!!!
Tille lille: dröm sött och om du väljer att lämna oss i Påsk så får jag önska all lycka på färden. Lille sötnos *snyft*
Kramar från mig och min lilla familj.