Hej Therese!
Det har inte gått en stund utan att jag tänkt på er idag. Jag läste just ur din dagbok att det hade varit mycket fint. Ert ballonguppsläpp var säkert fint. Sitter här i tårar och tänker på er lille kämpe och på er som är så oerhört starka. Ni kan verkligen se det positiva i livet. Jag beundrar er så för det! Tille är säkert mycket stolt över sina föräldrar idag.
Jag ser fram emot att få se bilder från ceremonin, men se nu till att rå om varandra och Dea först och främst. Ni har fortfarande en massa att ta hand om. Visst var det väl ytterligare en minnesstund på söndag?
Vi såg en nässelfjäril hemma i vår trädgård idag. Min äldsta dotter Wilma. sa att; "Mamma, tror du att det är Tille som är och hälsa på oss lite" Kanske det, sa jag. Fast jag tror att han är hos sin mamma,pappa, bror och släkt just nu. Det kanske är någon av hans fjärilskompisar.
Det verkar vara ett fjärilsår i år. Var på blomsteraffären förut och där säljer de en massa olika fjärilar som man ska ha i utekrukorna kan jag tänka. Jag ska köpa en sådan! Då kommer jag alltid att minnas er lille prins, vår söte Tilleman!
Ha en skön kväll och sköt om er. Verkligen skönt att höra att ni tyckte att dagen blev bra och att det inte var för jobbigt, Underbara Ni!
Bamsekramar
Erika med familj