Inlägg från: Björnes |Visa alla inlägg
  • Björnes

Tilles tråd

Hej på er igen!

Ska iväg och träna lite nu. Sedan blir det väl bänkning framför TV:n. Ska se på 2:a och 3:e perioden i hockey. Hoppas att det blir sista matchen idag. Behöver inte säga att jag hejar på Färjestad va?! :)

Tittar in efter matchen för att se hur ni haft det ikväll. Ta hand om er!

Tillesnutt. Du finns i mitt hjärta. Hoppas du har det bra bland stjärnorna och molnen. Du leker säkert med alla andra barn..
    saknaden är stor, men tror att du har det bra nu. Måste tro det!

Kramisar
    Erika

• Björnes

Godmorgon Therese!

Ville bara kika in och önska er en riktigt skön vårdag. Hoppas att solen skiner på er i Sundsvall också. Här i Lidköping ser det mycket lovande ut just nu.

Ska alldeles strax åka och lämna barnen på dagis för att sedan fortsätta till Skara. Ska sitta hela dagen i möte och diskutera och planera nästa läsår. Ska faktiskt bli intressant. Tror det kommmer att bli en del omorganisation. vi får väl se vad chefen har tänkt ut!

SM-GULD! Bra gjort Färjestad! Det skulle du ha sett Tilleman.! Eller det kanske du gjorde?

Stora styrkekramar till dig, Nicklas, Liam och Dea
    Erika

• Björnes

HEJ THERESE!

Tusen tack för att du berättade för mig igår hur jag skulle kunna läsa Tilles annonser. De var verkligen fina! Så klart kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, men de var oerhört vackra!

Har jobbat hela dagen idag! Först på öte och diskuterade kommande läsår och sedan på sekretessutbildning. Det har varit oerhört givande men nu är jag alldeles tom i bollen!

Jag läste din dagbok nu. Skönt att ni har haft en fin dag. Förstår att det måste vara lite skönt nu när ni kan åka runt lite, samtidigt som det säkert är oerhört tomt. Det låter som att din mamma har ett fint ställe. Hon kommer säkert att få det uthyrt i sommar. Finns det djur och pool så.....
    Bra att Liam uppskattade maten. Klart att det var häftigt med förrätt!

Jag hoppas att ni kan sova gott inatt. Ni har en hel del att ordna med inför de kommande dagarna. Det kommer att bli fina minnesstunder.

Tille. Jag hoppas att du nu leker med dina ängelkompisar bland stjärnorna och har det riktigt bra. Det är du värd du lille prins.

Stora styrkekramar till er alla
    Erika

• Björnes

Hej igen!

Tittade på de nya bilderna på Tilleprinsn. Så söt han var när han låg och sov!

Erika

• Björnes

God morgon Therese, Nicklas och Liam!

Hoppas att ni har fått sova.
    Läste att du Therese skulle till frissan. Låter underbart. Det är så skönt att bara sitta och bli omhändertagen en liten stund. Det kommer säkert att bli mycket tjusigt. Klart att du vill vara fin när ni ska ta avsked för er lille prins!

Kul att ni känner er nöjda med filmen som är gjord. Jag kan inte hålla tillbka tårarna när jag läste det du skrev om Tilles ögon och ögonfransar. Han hade helt enorma ögon som lyste så långe, så länge.

Jag beundrar er så oerhört mycket. Ni har en sådan styrka och kärlek i varandra. Jag har också trott att ensam är stark, men insett att det inte är så.

Kommer säkert in lite senare idag för att se ur ni har det. Själv ska jag nog städa bort påsken oc åka och hälsa på min mormor en sväng.

Ha en bra dag!
    Stora kramar
    Erika

• Björnes

Hej Therese!

Läste precis att du ska gå och lägga dig snart. Klokt val, måste ju vara pigg imorgon. Jag kommer att tända ljus för er lille prins och tänka extra mycket på er imogon. Det kommer att bli mycket fint men säkert ganska jobbigt också. Det är alltid svår att ta farväl av en närstående....Jag kommer att tänka på er.

Tittade på alla fina blider som är gjorda på lille Tille. De är så fina och han var så ljuvlig er lille prins. Tårarna vill inte sluta att rinna. Var tvungen att sluta titta emellanåt för att jag skulle kunna lugna ner mig igen...

Skönt att du blev nöjd med frisyren. Tror som så många andra påpekat för dig att för Tille är du den vackraste mamma man kunde så du skulle nog kunns se ut precis hur som helst! Tille älskade dig ialla fall!

Så fint det kommer att bli med ballonger. Det var verklligen en kul idé.

Lycka till med minnescermonin i morgon. Ni verkar ha gjort så fint. Jag är övertygad om att det blir vackert!

Sov nu så gott!
    Många styrkekramar till er alla
    Erika

• Björnes

Hej Therese!

Det har inte gått en stund utan att jag tänkt på er idag. Jag läste just ur din dagbok att det hade varit mycket fint. Ert ballonguppsläpp var säkert fint. Sitter här i tårar och tänker på er lille kämpe och på er som är så oerhört starka. Ni kan verkligen se det positiva i livet. Jag beundrar er så för det! Tille är säkert mycket stolt över sina föräldrar idag.

Jag ser fram emot att få se bilder från ceremonin, men se nu till att rå om varandra och Dea först och främst. Ni har fortfarande en massa att ta hand om. Visst var det väl ytterligare en minnesstund på söndag?

Vi såg en nässelfjäril hemma i vår trädgård idag. Min äldsta dotter Wilma. sa att; "Mamma, tror du att det är Tille som är och hälsa på oss lite" Kanske det, sa jag. Fast jag tror att han är hos sin mamma,pappa, bror och släkt just nu. Det kanske är någon av hans fjärilskompisar.

Det verkar vara ett fjärilsår i år. Var på blomsteraffären förut och där säljer de en massa olika fjärilar som man ska ha i utekrukorna kan jag tänka. Jag ska köpa en sådan! Då kommer jag alltid att minnas er lille prins, vår söte Tilleman!

Ha en skön kväll och sköt om er. Verkligen skönt att höra att ni tyckte att dagen blev bra och att det inte var för jobbigt, Underbara Ni!

Bamsekramar
    Erika med familj

• Björnes

God natt kära Therese!

Så skönt att Dea var så glad! Det låter underbart med bad och mys för familjen! Ni är så underbara!

Jag tror att Dea har saknat er alla. Skönt för henne att få komma hem till er nu, trots att lille Tille inte finns där mer. Han finns i era hjärtan. Det ä det enda som räknas nu. Där kommer han alltid att finnas och ta upp en stor plats, den lille prinsen med de stora djupblå ögonen. Han har berört mig så och jag har bestämt mig för att jag ska göra allt jag kan för att vara en bra mamma åt mina barn. Ni har lärt mig att livet blir lättare om man är mer positiv. Dessutom måste det finnas mycket kärlek, vilket ni har mycket av.

Det känn så bra att ert farväl av er lille prins idag gick så bra och att ni är så nöjda.

Sov nu så gott!Tille finns med er i era drömmar. Vem vet han kanske kommer och hälsar på i natt! Tilleman du underbare lille kille som alltid kommer att finnas i mitt hjärta...

Många varma nattkramar
    Erika med familj

• Björnes

Tittade på bilderna! Så fint ni hade gjort. Nu rinner tårarna igen. Ni är så fina allihop! (Håret blev mycket bra! :))
    Sov gott
    Erika

• Björnes

Godmorgon på er!

Ville bara önska er en trevlig helg. Njut nu av helgen med bad och biobesök! Ska åka till Göterborg över helgen så vi kommer inte hem förrän sent i morgon.
    Kommer att tänka mycket på er imorgon när ni har ceremonin för Tille igen. Tille som har en plats i våra hjärtan, den lille prinsen!

Ha det så gott, Underbara Ni.
    Bamsekramar
    Erika

Svar på tråden Tilles tråd