Tilles tråd
Godnatt:
Idag tänkte jag ta en tidig sorti i och med att gårdagsnatten inte var så mycket att jubla över.
Mammatill2, jag har haft ca 102 000 besökare i mitt krypin.
Hemgårn, vad fint av dig att göra så.
Avatar: Jag har säkert pratat med 10 healingmänniskor som har ringt till mig så jag har nog en rätt bra koll på vad det är. Det är dessutom flera fristående healing människor som från distans har erbjudit sig att försöka hjälpa till. Så skulle det på något sätt göra honom bättre så borde det ha verkat nu.
Min åsikt är att tro kan försätta berg och att många människor som tror på saker kan ha den viljan som gör att man blir frisk. Men just i vårt fall så är det en gendefekt och ingen, ingen i hela världen med Tilles diagnos har överlevt. Det jag vill säga är att alla som bryr sig om och vill hjälpa till är varmt välkomna och jag har tagit mig tid att prata med alla. Dom flesta är jättetrevliga, men det har blivit väldigt mycket för oss nu. Så följande saker har vi redan pratat med personer om. Healing, homeopati, aloe vera, örter, havssalter, salvor, juicer osv. Så vi är införstådda i det mesta nu faktiskt.
Godnatt alla vänliga själar!
Therese