Jag har inte ens skinnskor. Har inget här hemma som är i skinn, förutom en skinnflik på ett par skateskor. Vi har en fårpläd fast fakeskinn som botten.
Finns ingen slakt som är okej, förutom om en person vart strandsatt på en ö där han fick lov att kämpa för sin föda. Det skulle jag kunna köpa, då är nog jämnlikheterna lika. Djuren brukar oftas vara starkare, det är därför människor använder kikarsikte. För att dom är för fega att döda ett djur på nära håll, då kan dom ju själva också få ont..
Jag tänker inte berätta vad jag har gjort för att bekämpa vissa djurmisshandlar.
Om jag inte tar helt fel så startade jag en "PETA" tråd innan men den var det ingen som ville diskutera i. Därför startade jag en tråd som jag visste folk skulle diskutera.
Är absolut ingen rasist eller något åt högerhållet, bara så det ligger på bordet. Sen vad jag har emot religon hör som sagt inte hit, jag ville skapa en debatt om köttindustrin och en allmän köttdiskution. Då använder man titlar som lockar. Vad lockar bäst.. religon...