Fosterrörelser
Är i v 16. Men har inte kännt några fosterrörelser ännu. Väntar första barnet.
Vilken vecka va ni i när ni kände första gången ?
Är i v 16. Men har inte kännt några fosterrörelser ännu. Väntar första barnet.
Vilken vecka va ni i när ni kände första gången ?
jag har kännt några svaga fosterrörele för en vecka sen ca...e nu i vecka 15+2...men d e ju såå olika hur tidigt man känner dom...sen brorde på hur livmodern ligger...du ska absolut inte va orlig
v.19.. vantar forsta barnet - det kandes nog lite innan men var inte saker forran i v.19.. Det kommer! Lycka till.
Som föstföderska brukar det vara sunt v 18-20 men inget konstigt om det dröjer till v 22.. Själv kände jag första ggn i vecka 20.. Var bara lugn, det kommer ! =)
Gtr att känna i v 16 som förstföderska är väldigt ovanligt.. Det längsta jag har hört innan en tjej kände något var v 24.
Jag kände i v.17 första har jag för mig. Denna gången har jag kännt lite sen v 13-14..
Jag kände idag för första gången och jag är i .v.20.
Är förstföderska och kände inget förän i slutet av vecka 17, tror jag att det var. Eftersom det är första gången så vet man ju inte hur det ska kännas heller. Men att du inte kännt något än är inget att oroa sig för, det kommer. Beror på så mkt. Hur barnet ligger, hur moderkakan ligger osv... Lugn bara lugn...
Jag tror att jag kännde av det i vecka 18 ngt men var så oooorolig hela tiden att jag inte tyckte att det var tillräckligt övertygande. Är nu i vecka 29 och har en liten vilding i magen...Lugn det kommer. vecka 15-16 är ganska tidigt, alla är vi olika....
Jag är förstföderska har moderkakan i framkant och kände först i v. 21 ganska svaga "puffar". Nu i v. 26 så går det inte att missta sig nu kommer de med jämna mellanrum och orsakar en hel del skratt och fniss.
Första små rörelserna kom i v 18.
Hej, jag är i v 16 och jag har kännt små skumma knackningar, skrapningar och ett och annat dunk i ca 2 v.