Fosterrörelser
Är i v 16. Men har inte kännt några fosterrörelser ännu. Väntar första barnet.
Vilken vecka va ni i när ni kände första gången ?
Är i v 16. Men har inte kännt några fosterrörelser ännu. Väntar första barnet.
Vilken vecka va ni i när ni kände första gången ?
heeej
jag kände första gånegn för två dagar sen...vecka 14 alltså...tror det var det iaf....hihihihi man får väl leva på hoppet!!!
Första gången var 19+1.
Tror jag kände min bebis i förrgår, var då i v 19+0. Men är inte säker.. Längtar tills det kommer igen!
Jag kände sparkar första gången i slutet av v.20. Innan dess var det bara bubblor.
Kände i vecka 16 första gångerna. Sedan var det lugnt ett tag innan de började på nytt...
v 22 tror jag med första. Nu är jag i v 20 och känner de första riktiga rörelserna
v16
jag er snart i vecka 18 och kjende idag førsta rørelsene,och misstenker det var svaga spark.3 gånger med jemna mellan rum,typ som den drømde eller hadde rykningar.
Kände en liten fisksnärt i v. 14 första gången. Sen var det relativt stilla. Lite bubbel, lite svårtydda känningar. I v.19 ungefär tror jag började det härja ordentligt. Nu "bråkar " vi varje dag. Är i.v 24! Supermysigt.
Jag har min livmoder i bakvägg. Det gör att man kan känna av fosterrörelser lite tidigare.
Jag kände jätte svagt sprattel för ca 2 veckor sen, nu känner jag på varje mest på kvällarna och lite på dagen.. Är i v 15 (14+3)..