• therre

snyggast.com...

hrm, vet inte riktigt om detta var rätt ställe, men vi tar det kanske under etik då.. en sak som jag tycker är ganska töntigt och löjligt är föräldrar som lägger ut sina "fjortisbilder" på snyggast.com. varför gör man det egentligen?! trodde det bara var fjortisar som var ute efter bekräftelse som gjorde det?! fine med att man är nöjd med sitt utseende, men vad får man ut av det? själv tycker jag det är mest patetiskt...

• Svar på tråden snyggast.com...
  • therre

peppa -> _det_ var ju pinsamt! haha!

• therre

ja, herregud.. menar, vad får man ut av det? att kanske gamla snuskgubbar eller kärringar sitter och röstar på en. haha. eller jämför man med sina kompisar om vem som har mest poäng? men mest pinsamt är ju att föräldrar (!) lägger ut sig på den sidan. nån måtta får det väl vara?

• Timafaya

Usch, jag tror den siten är ganska populär bland ungdomar. jag såg något program likt "Bullen" om ni minns det där flera berättade att de raggar via lunar och just snyggast.com. Tycker det är hemskt.

• sussix

det låter absol vansinnigt! helt sjukt!!

• therre

hrm, ingen förälder som kan berätta _varför_ ni gör det?

• IdaSaida

therre, bra fråga !! *puff upp*

• hobnob

therre: Har du sett någon speciell som håller till både här på FL och på "idiotsajten" snyggast.com? Det låter så på din fråga "ingen förälder som kan berätta _varför_ ni gör det?".
    Blir ju lite nyfiken!

• therre

hobnob -> ja, faktiskt några jag varit in på har haft bilder på sig själv som det stod snyggast.com ( ? ) på. antaligen bilder de har/haft uppe där...

• Nevy

Eller bilder de har snott därifrån

• Dramaonline

Ge folk betyg i utseende, det är ju helknäppt. Och tigga bekräftelse från fullständiga främlingar? Nja, inte för mig.

Men så är det visst nu, man ska bedömmas och tävlas mer och mer. Talangjakter och dokusåpor tills man kvävs.

Svar på tråden snyggast.com...