• therre

snyggast.com...

hrm, vet inte riktigt om detta var rätt ställe, men vi tar det kanske under etik då.. en sak som jag tycker är ganska töntigt och löjligt är föräldrar som lägger ut sina "fjortisbilder" på snyggast.com. varför gör man det egentligen?! trodde det bara var fjortisar som var ute efter bekräftelse som gjorde det?! fine med att man är nöjd med sitt utseende, men vad får man ut av det? själv tycker jag det är mest patetiskt...

• Svar på tråden snyggast.com...
  • millface

Håller med...

Är det folk över 18 som gör det menar du???

• Ejnie

Berätta, det låter jättekonstigt...

• Peppa

En fd. arbetskamrat till mig (närmare 30 än 20..) hade tydligen lagt ut sin bild där för han MSN:ade mig om att han hade fått bra betyg...

Jaha...sa jag bara...

Har aldrig fattat den sidan..

• Pokemon

Det e nåt här som inte stämmer... vad e det för en knäpp sida?

Av principiella skäl vägrar jag besöka den eftersom det kan uppfattas som "sponsring" men man e ju nyfiken. E det vuxna som håller till där med?
    Hajar noll, men så e man ju gammal också

• Annika 1983

att man verkligen tillåter underåriga på sidan vissa ser lite väl vulgära ut för att vara endast 14 år!!! var tog reglerna vägen?

• HelenaMaria

Vilken komisk, tragisk och patetisk sida! 11-åringar som försöker se sexiga ut och gamla tanter som håller på likadant. Det värsta av allt är att man kan betygsätta varje bild om personen är snygg eller ful. När jag var 11 hade jag inte en tanke på att stå i en sexig pose och pluta med munnen... :/ Jaja, vill folk lägga ut sina bilder där får de göra det, jag tänker inte moralisera.

• mette

Nej så pinsamt och patetiskt! Trodde det var ett skämt!

• therre

millface -> ja, tragiskt nog ;) man trodde ju att de kanske slutat söka bekräftelse när de blev över 15 i alla fall ;)

• therre

pokemon -> en sida där personer lägger ut sina bilder och sedan ska besökarna ge poäng om de är snygga eller inte. urtöntigt!

Svar på tråden snyggast.com...