• Matheus mamma

30-års fest!!!

Vad kan man hitta på när man fyller 30? Jag och min man fyller år samma år och med bara en månads mellanrum. Ska vi bo på hotell? Bjuda på fest? Vad ska vi äta, dricka och leka? Har ni förslag? Överös mej med sådana då, tack!!

• Svar på tråden 30-års fest!!!
  • Mickis74

* Lokal
    * Kallbuffé med en massa gott kött, fisk, skaldjur, frukt och grönsaker
    * Ha lite öl och vin till maten, det man vill ha sen kan man ju ta med sig
    * Försök få till en helkvällsfest, så ingen drar på krogen....

• Matheus mamma

Några tips på lekar?

• Mickis74

Nä, är ingen lekmänniska så där hoppas jag du får hjälp av nån annan...

• Blåkråka
    Alla dom där larviga lekarna man fick genomlida som barn!!! Gör om dem till mer vuxentillåtet med alko mm Fiskedam med små vinflaskor, fiska äpplen i sprit mm Hinna ta stolen med 70 tals musik eller annat
  • Matheus mamma

Jaaa vad kul!!!!!!!! Men lite mer detaljer om maten, tack! Kött, fisk, skaldjur m.m lät ju som om du rabblade upp vad som finns men inga RECEPT!

• AW76

Min pojkvän fyller 30 i maj, och jag i november, men vi kör varsin fest.Vi ska bjuda på vin och plockmat, har inte bestämt menyn än helt, men kan återkomma när jag vet.

Vilken årstid fyller ni år. Är det på sommaren? Då kan man ju alltid ha massa utomhuslekar

• Matheus mamma

Nej jag fyller i början av november och han i början av december. Har funderat på att köra en enda fest för det blir så dyrt annars. Mmmm, plockmat låter gott! Min syster har påpekat att hon skulle vilja göra någon slags överraskning. Men hon kan ju inte så för en hel fest själv! (undra vad det är hon ska göra)

• Pfaff

Varför inte en tipsrunda?
    Frågorna ska bara handla om er.

• AW76

Ja, eftersom ni fyller så nära varandra så är det ju bra med en gemensam fest. Hos oss skiljer det ju ändå ett halvår

Tipsrunda var ett bra förslag! Kanske jag också ska ordna till min pojkväns fest!

• Pfaff

En kompis hade tipspromenad på sin 40 års fest, tyvärr var det bara mitt ex som åkte dit eftersom jag var tvungen att jobba =0(

Men det var frågor typ hur han fick ett speciellt ärr, vilket år han seglade själland runt.

Svar på tråden 30-års fest!!!