• Carre

pitebor.... 2!!!

natti natt Linda.. jag ska också gå nu, det har börjat reprisen av förlössningskliniken som jag missad igår

ha det så bra alla!!

• Carre

Gomorrn!!

Han vaknat för en liten stund sen, Sebastian tyckte att det var kul att studsa på mamma medans hon sov Så nu har barnen ätit frukost och jag.. jag funderar på vad jag är sugen på hehe

Martin sover ff, han ville sova lite längre och det får han med tänke på att han ska jobba ca 40 timmar nu i helgen från fredag till måndag

Sabina, gör du reklam åt Coop?

• Carre

Ahh Jag behöver förslåg.. vad ska jag hitta på med mina barn fredag och lördag?? på söndag ska sebastian till farmor och farfar så då får de hitta på nåt roligt.. men idag och imorgon är jag ensam med dem
    synd att vi alla bor så långt borta varandra, annars kunde ni komma och sola på min altan och göra mig lite sällskap

• Carre

aaaaahhh jag har inte haft ork att öppna boken.. men snart.. hoppas jag.. vill klara den där förbannade testest asap!

• Carre

Hej Ellie84.. Välkommen hit

Daniella äter också ost.. hon äter ju allt!!

• Carre

Ellie84.. Jag har inte bott i Älsvbyn men jag bor i ett Älsvbyhus *dålig skämt, jag vet* Nä, men seröst, vi brukar åka till Älsvbyn och handla på utländsk affären som ligger bakom ICA (visst ligger den där?, nu blev jag lite osäker)

På dagarna.. tja.. cyklar, solar, städar, jagar sebastian, ser på TV, lagar mat mm.. lite roligare saker än de jag gjorde på vinter iallafall

• Carre

Linda: JAg kommer inte ihåg vad den heter.. men de säljer cherry cola som smakar hostmedicin
    Men de säljer också smarriga kakor från italien och massa annat som är inte så pjåkigt.
    Varför kan du inte därifrån??

• Carre

Uhmm.. det måste vara den, jag kommer faktiskt inte ihåg riktigt var den ligger.. så det måste vara den

• Carre

Just det.. nä, det är bara att stå över.. så smarriga är de inte *intalar mig själv* hehe

Undrar om jag ska ute på altanen och spela leguan?!?

• Carre

som nutella typ??.. ja, såna är smaskiga.. nä nu blev jag sötsugen!!.. måste baka en kaka.. nu!!

jag väntar på att Sandra (Slarva) ska komma och hämta diskmaskinen.. sen ska jag gå ut, annars hör jag inte plingen

Svar på tråden pitebor.... 2!!!