pitebor.... 2!!!
Linda: men det är du snart också
Linda: men det är du snart också
Ja, hon ville ha den, hon sa att hon skulle komma runt 12
Linda: vassågo!!
Sabina: Ja jag satt upp annonsen igår kväll, det är en tjej från kramfors som var intresserad, hon majlade mig, men jag är okunnig när det gäller att skicka med bussgods så vi får se vad som händer.
Nu har Sandra varit här och hämtat diskmaskinen, exakt kl. 12 ringde hon på klockan
Ha det så roligt Linda. jag tror också ska fixa en lättlunch och ta mina barn på picknick här ute på grässmatan!
Du skulle ha sagt det för en vecka sen, vi gav bort våran gammla grind för en vecka sen
Hej Sandra!
Har du kollar om det går att koppla som Martin sa åt dig? då blir det jättelätt!!
uhmm.. det kanske var vår lägenhet som var redan fixat så.. alltså att de som bodde förr hade diskmaskinen på samma sätt?..
Näja, men jag hoppas att ni sliper diska för hand snart
Hej Linda!
Nej, vi var ute på gården ganska mycket men vi åt inomhus Hur gick det för er??
Vi har faktiskt ätit middag och jag håller på att bråka med Sebastian som står här brevid mig och snor mina chokladpuffar!!
man får en kod och ett telefonnr, då ringer man på nummret och följer instruktionerna, man måste ange koden man fick via majl och då blir det som ett telefonsamtal som kostar 20:- smidigt!! so vill jag att de ska ta betalt här på FL!!
Jag förstår, jag har samma problem här på min egen gräsmatta. har grannar som har hundar och de brukar gå lite varsomhelst och bajsar.. bl.a. på min gård!! hur ska man göra??.. jag vill inte bli ovän med grannarna när jag har nyss flyttat, men tycker du inte att de borde ha mer koll på sina djur??