pitebor.... 2!!!
Ja, Linda tvättar för hand, ute på kanten av piteälven som husmor förr i tiden
Ja, Linda tvättar för hand, ute på kanten av piteälven som husmor förr i tiden
hahahahaha fy f-n vad kallt det skulle vara!
Men alltså, vad orsakar inte cancer nu förtiden.. det kommer snart att luft orsakar cancer med, och då får man hålla andan, eller??
Linda, du som är duktig på diskussioner, kan du svara på den här som en i***t har skrivit? www.familjeliv.se/Forum-3-38/m9159583.html
ja, gör det! det kan bli roligt hehe
ja, det hatar jag också, tur att vi köpte tvättmaskin när vi flyttade till saxofon, var trött på att tvätta mina kläder och hitta blont hår och massa andra skräp!
det kan vara bättre.. såna envisa människor ibland är det bäst att ignorera.. men jag blir så jäkla arg, kunde inte amma mina barn själv men skulle så gärna vilja kunna göra det!! han med tidiga födda barn borde kunna bättre!
Hur läget dio?
hur kan din bil ha blivit med barn dio?
hehe.. då kan bli ännu svårare att få den att bli med barn
Allt är bara bra, vi har varit ute på gården mest hela dan, ätit lunch och middag på altanen (barnen iallafall) och så Sebastian har haft bad premär det finns bild på min galleri :)
Ja,, först ville han inte gå ur vattnet, men sen såg han att han blev som en russin och då ville han det
Jag måste köpa mig en ny baddräkt eller badtält med tänke på storleken hehe.. det kan vara skönt att hoppa in i vatten jag med!