• Carre

pitebor.... 2!!!

Ja, Linda tvättar för hand, ute på kanten av piteälven som husmor förr i tiden

• Carre

hahahahaha fy f-n vad kallt det skulle vara!

• Carre

Men alltså, vad orsakar inte cancer nu förtiden.. det kommer snart att luft orsakar cancer med, och då får man hålla andan, eller??

• Carre

ja, gör det! det kan bli roligt hehe

• Carre

ja, det hatar jag också, tur att vi köpte tvättmaskin när vi flyttade till saxofon, var trött på att tvätta mina kläder och hitta blont hår och massa andra skräp!

• Carre

det kan vara bättre.. såna envisa människor ibland är det bäst att ignorera.. men jag blir så jäkla arg, kunde inte amma mina barn själv men skulle så gärna vilja kunna göra det!! han med tidiga födda barn borde kunna bättre!

Hur läget dio?

• Carre

hur kan din bil ha blivit med barn dio?

• Carre

hehe.. då kan bli ännu svårare att få den att bli med barn

Allt är bara bra, vi har varit ute på gården mest hela dan, ätit lunch och middag på altanen (barnen iallafall) och så Sebastian har haft bad premär det finns bild på min galleri :)

• Carre

Ja,, först ville han inte gå ur vattnet, men sen såg han att han blev som en russin och då ville han det

Jag måste köpa mig en ny baddräkt eller badtält med tänke på storleken hehe.. det kan vara skönt att hoppa in i vatten jag med!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!