• A N

pitebor.... 2!!!

Måste i alltid prata en massa tårta??!! Det låter ju så gott

Har inte testa nå illamående grejs än men det borde gå över snart (hoppas)... Har däremot rekomenderat min lillebror som är åksjuk att köpa ett sånt där band, speciellt till midsommar då han ska åka med oss tillbaka sen och han brukar må dåligt när han åker bil längre sträckor.

Är ensam med lillan, Tony tog hunden med sig och for till storsund för att byta olja och nå bromsslang på bilen så den ska gå igenom ombesiktningen. Hunden fick oxå följa så den får springa fritt omkring på gården och i skogen. Sen skulle han klippa gräs och jag erbjöd mig att göra det så han har så ont i höften men han skulle låna en traktor, han var till läkaren idag och fick nå nya tabletter och blev rekomenderad kryckor.

• A N

De vill inte operera honom än, han är för ung om 10 år kanske... han måste göra fler operationer framöver och det blir väl bara svårare och få det bra ju fler man måste göra

• A N

Läkare är lite mysko! Det är väl därför man inte tycker om att gå dit och tur att man inte behöver.

• A N

Grattis Carre!! Synd Linda det gick inte vägen den här gången... Jag blev sittandes med min lillebror på msn.

• A N

Tjena! Är det nå vettigt på tv idag eller ska man måsta leta fram en dvd i skåpet??

• A N

Jaha då är det väl bara bege sig till skåpet och se om det finns nån dvd som man inte sett... tror att jag har en som jag lånat av en kompis för ett tag sen, hon kanske vill ha tillbaka den snart så jag måste nog se den

• A N

Har sett reklam om mandolin filmen, så den ska vara bra, kanske måste ge den en chans.

• A N

God förmiddag!
    Pga av en natt med lite sömn har jag vilat lite nu på förmiddagen, Lovisa vilar än... men har faktiskt skurat oxå i morse så lite duktig är man ibland!

Trodde förkylningen var på väg att ge upp, men inte det nu är man täppt i näsan och nässprayen funkar inte som den brukar och smaken har jag tappat för tillfället, kul att äta då

• A N

Hej!
    Vaknade strax före tre, svettig som tusan och en liten skrutt fia som inte vill sova, byter blöja, ger henne vatten går och kissar själv och sen försöka få henne och somna om... det gick! Strax efter sju tyckte hon att vi skulle stiga upp, och nu ligger hon och vilar för hon var jätte trött

Sover hos min moster då de är i ume, hennes man har blivit oprerad imorse, fått tillbaka sitt skallben. Vi fixar mat och kör min kusin på sin träning. Moster kommer tillbaka imon, skönt då får man sova i egen säng igen till torsdag då vi ska åka till mina föräldrar.

Hörde imorse att kusin min fått sin fjärde unge inatt, en pojke 4800 nånting och 54 lång, hjälp då var lovisa mini jämfört med honom.

Köpte utemöbler till balkongen igår, en stol trasig och en var fel sort samt en massa repor på bordet, men allt är fixat.

Det blev tydligen lite långt Ha en trevlig dag!!

• A N

Go kväll i stugan!

Tittar in en sväng, sitter och vilar efter en maraton tvätt och stress plantering av plantorna som vi köpt idag att ha ute på balkongen. Har även hunnit byta gardiner, men har inte börjat packa än... Vi ska åka på em imon när Lovisa ska sova så jag hinner på fm Har skrivit en lista på saker som ska ha med, japp sån är jag planerings nisse!!

Har även köpt en liten blomma åt min mamma som fyller år på söndag, en kaktus men den hade vita blommor var nån släkt åt julstjärnan...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!