• A N

pitebor.... 2!!!

Hej hej!!

Ang. bebisar som ska komma ut så försökte jag med trapp spring (gå rättare sakt springa i slutet på graviditeten är inte så lätt *pust*) och även att skotta snö men det fick jag bara ont i rygg och höfterna av Gick även omkring på bb i trappor och korridorer när vattnet hade gått men med en envis lite krabat i magen så blev det igångsättning... så det där med att försöka få ut bebisen, fungerar inte för mig...

Slarva - Hoppas bebben kommer snart!

Mamma, pappa och lille bror har just lämnat oss, ganska skönt faktiskt. Vi har knallat på stan hela dagen idag. Lovisa har fått en grön body med zebror på från rumba och nå klossar som man bygger upp till ett torn och ett örngott som det står Min prinsessa på allt av mormor. Det enda jag köpte var blåa bajspåsar

• A N

Hej! är just hemkommen från min moster har bott där sen tisdag och varit sällskap åt deras son och fixat middag då moster och hennes man varit till ume. Det var nämligen tänkt att han skulle få tillbaka sitt skallben, men just när han är färdig för operation då blir det inget pga ett akutfall. Så de åkte hem igen och väntar på nästa tur.

Har besökt arbetsförmedlingen idag, basinformation, usch 2 timmars lyssnande...

Lillan har blivit förkyld, snorig och täppt, inge feber men väldigt gnällig och mitt humör är inte som det ska vara... tänder direkt, hade en vild diskussion med Tony om vad vi ska ge hunden för foder för nån dag sen. Det är väl graviditeten som spökar... försöker att inte bli allt för irriterad på Lovisa och behärska mig och inte använda allt för högt tonfall när hon inte lyssnar alls på vad man säger... hopaps för hennes skull och alla andras att det blir bättre snart.

• A N

Sova... tänkt om man kunde få sova så mkt man vill! Så skönt! Vem behöver sömntabletter.

Vad ska man göra imon då? Man lär väl inte få sova iaf, varför fick inte jag en bebis som var morgon trött, varför måste hon vara så lik sin pappa? Både till uteseendet och till viss del sättet.

Hur är det med alla här inne då?? Ingen bebis för slarva än ser jag.

• A N

Slarva - just nu får jag inte sova som jag vill på natten då Lovisa inte är riktigt piggelin... hon är förkyld och har lite jobbigt att andas då näsan är täppt och lite hosta. Jag hoppas oxå på lite vila under helgen, försöker vila en stund varje dag med Lovisa men det funkar inte alltid.

• A N

Lovisas pappa har varit på rymmen sen tisdag och kommer hem snart hoppas jag... han brukar vara ganska duktig på att kliva upp på nätterna och även mornarna då han är en sån där äcklig morgon pigg sak! Fast på senare tid har han oxå börjat ligga och dra sig, morr! Fast jag har det ganska bra egentligen.

• A N

Slarva - Snart kommer bebben!!

Astri - sambon har varit i arvidsjaur och hjälpt till med nå mat. Men så kom han hem igår och då är han oxå förkyld! Så nu harjag två bebisar att ta hand om

Har nyss stigit upp för andra gången, steg upp första gången vid kvart i sju, efter nio ville sjuklingarna vila en stund och självklart hakade jag på, kvart i tolv slog jag upp ögonlocken igen. Så det har inte hänt så mkt spännande idag. Nu känner Tony sig lite piggare iaf så då kanske vi kan hitta på nå.

• A N

Hallåj!

Har det blivit nån bebis för Slarva än?? Nån som vet? Har varit borta sen lördag så jag hänger inte riktigt med...

Ska på arbetsförmedlingen imon och träffa min handläggare... suck! Tycker inte om det stället. Idag ska jag städa lite hade jag tänkt, behövs verkligen. Ska läsa en stund på balkongen först medans lillan sover. Hon kan få hjälpa mamma sen med städningen, fast det enda hon brukar vilja göra är att doppa handen i skurhinken och smaka på skummet, mums!

• A N

Slarva - är riktigt avis! Var in och kikade på sötnosen, vill ju oxå ha nu! Bara ett x antal månadet kvar

Vi gör inte så mkt här, är inte riktigt pigg har ont i halsen och allmänt sliten, Tony har så ont i höften så han kan knappt gå. Lovisa mår bra iaf och det är jag nöjd med. Ska värma lite mjölk och kasta i några tabletter, så det kanske bli bättre, skulle vara kul och ha röst imon när man ska till förmedlingen.

Vad har ni för midsommar planer då? Lite drygt en vecka kvar...

• A N

god morgon!

Slarva - Vilken sötis Frida är!!

Har ni märkt att vi börjar närma oss inlägg 5000??

Städa är det som gäller idag ställde mig på vågen idag och den visade -2-3 kg vet inte exakt vad jag vägde men ner har det gått iaf. Kanske inte så konstigt när man inte vill äta nå pga illamående... men det blir väl bättre, en tjockis lär man ändå bli framöver

Svar på tråden pitebor.... 2!!!