• A N

pitebor.... 2!!!

Tjena!
    Här är jag igen! Har just läst igenom allt förlossningssnack...

Åkte upp till storsund igår och lämnade våran "nya" 2:a bil som vi köpt av mamma, en renault 19, en billig bil som Tony ska få köra med när han ska upp till storsund eller var han då ska. Kom tillbaka hit idag med bmw:n som han ska sälja, vi har så liten parkering här så alla 3 bilarna rymdes inte... på torsdag åker vi nog tillbaka till storsund för att vara där under helgen och städa och fixa. Har lite kvar att räfsa ännu, suck!

Lillan sover en stund, tvättmaskinen centrifugerar och jag sitter här och slappar... en lugn dag med andra ord. Vi ska handla lite senare idag.

Slarva - fikabröd, morotskaka är gott och även kärleksmums de har ju sånt där gott klet på men det kanske inte faller under kategorin enkelt... *funderar vidare*

• A N

Ica80 - Träningsvärk är inte skoj vilket gym tränar du på? Det brukar bli bättre, tycker att det märks lite skillnad redan och jag tycker inte att jag har tränat så länge... skulle behöva fixa till kosten lite dock, vissa veckor går det jätte bra och andra inte alls.

• A N

Go kväll, vad händer?? Väntar på Greys anatomi, är helt ensam, Tony åker lastbil med en kompis som ville ha lite sällskap och Lovisa sussar... lugnt värre! Måste nog in en sväng i duschen senare håret börjar bli äckligt svinto likt

• A N

Fullt upp med andra ord.

Jag har funderat på att beställa nå kläder åt Lovisa till sommaren men blir alltid så osäker när det frågas om storlek, hon använder mest 80 nu och jag har hört att de inte växer ur det så snabbt, ska jag då beställa 74/80 och 80 på kläderna till sommarn eller ska man beställa större storlek?

• A N

Pippiprollan - håller tummarna för att pojkarna blir bättre, skickar en kram!

• A N

Håller tummarna för dig Linda!!

God morgon!

Tony ligger och sover för han kom hem sent igår, annars så är det han som kliver upp först till och med före Lovisa. Snacka om äckligt morgon pigg... Jag brukar kliva upp när Lovisa kliver upp ibland får man sovmorgon

Planer för idag: handla, packa imon bär det av till storsund igen, hälsa på moster Tony ska hjälpa hennes man med nå byte av nå vajrar på deras släp, träna... det var nog allt.

Vad ska ni göra då??

Är pojkarna nå bättre idag Sabina?

• A N

Ang. Jävre så har Tony sin mormor och morfar där, Helmer och Göta Sandberg...

Gör inte så mkt just nu, väntar på att sverige ska spela! Har varit borta hela dan, hälsat på min moster då Tony försökte fixa bromsarna på deras släp men det gick tydligen inge bra så det är nå annat fel än det han trodde...

I helgen är det storsund som gäller, grilla om det är bra väder vilket vi hoppas på. Städa lite kanske

• A N

Tjena! Är tebax!!

Dra en kortfattat resumé av helgen nån! Ids inte läsa igenom alla hundra sidor ni skrivit

Har haft en bra helg, lite tråkigt väder dock, inge sol ju!! Bara lite på mornarna. Lovisa har varit ute och härjat vilt medans jag har räfsat färdigt, jippi! Jag är klar. Har även städat lite grann. I övrigt så har man tagit det ganska lugnt faktiskt.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!