pitebor.... 2!!!
Då förstår jag att du inte har tid att plugga
Nu ska jag se hockey och äta tårta!
Då förstår jag att du inte har tid att plugga
Nu ska jag se hockey och äta tårta!
Hejsan! Kikar in en liten sväng... kan inte komma till badhusparken då vi har babysim på em. Sista gången och vi tog undervattensfoton sist, hoppas nått blev bra. Spännande spännande!!
Pippiprollan - hoppas Mattias blir frisk snart!
Japp vi går i öjebyn, Lovisa tycker det är skit skoj!
Det är jätte mysigt med babysim, får se om det blir nån fortsättning för våran del... men nästa bebbe ska oxå få bada! Började med Lovisa i sep då var hon 5 mån, ville inte börja för tidigt. Det här är bara 2:a "kursen" hon går då vi inte bott här i öjebyn tidigare och slutade i älvsbyn då vi insåg att vi inte skulle vara kvar i storsund.
Vi bor ju inte i öjebyhn nu heller, blev lite fel...
I älvsbyn betalade vi 600 för 10 gånger och det var 20 min per gång, nu betalade vi 300 för 6 gånger och en halv timmer per gång. Nybörjarkursen kostar 500 men om man fortsätter så betlar man 300 för nästa kurs i öjebyn.
Lovisa är äldst i sin grupp men vem bryr sig.
Läggdags go natt tjejer!
God förmiddag!
Tony har cyklat iväg till försäkringskassan för att höra vad de ska hitta på åt honom och göra... Lovisa sover. Sitter och läser lite om agility funderar på och börja det med hunden.
Hel ammade Lovisa i 2 plågsamma månader inann jag började med ersättning, ammade henne då morgon och kväll i 1-2 månader tills hon inte ville ha mer, ville verkligen amma, man hade ju hört att det skulle vara så mysigt... minns bara en massa tårar... lite mysigt blev det när jag bara ammade morgon och kväll. I början gick hon inte upp så mkt i vikt men bm sa inget, när vi började med ersättning sov hon bättre och gick upp mer i vikt.
Vi har inte heller gett henne så mkt köpes burkar, och nu äter hon samma som oss så det är väldigt enkelt.
Längtar lite tills hon ska få börja dagis, inte för att jag vill bli av med henne utan för jag tror att hon kommer att tycka det är jätte skoj!
Men Linda fungerar inte fjärilen? Det skulle ju bli roligt att städa då... Kan oxå tycka om att vika tvätt men inte i skåpen just nu iaf då kläderna är i princip inkastade, måste ta i tu med det problemet. Vill ju ha kläderna i fin ordning och brukar ha det men av nån anledning inte nu
Nu ska jag ut och softa lite på balkongen!
Ha en trevlig dag!!