pitebor.... 2!!!
Astri: Hmmm du kan få syndernas förlåtelse MEN bara för denna gång
Astri: Hmmm du kan få syndernas förlåtelse MEN bara för denna gång
är jag helt ute eller, men vem är string-emil?
Astri: klickade på den nedre länken och scrollade ner..hörde du mitt djungelvrål ända till dig? *tåras i ögonen från chocken*
YAKK bilden har förevigt svetsat sig fast
VA har han en fru? Jag trodde att jag var ensam om denna underbare hete man!
MIN BARA MIN!
Dio du får dela honom med mig..han verkar ju vara i sina bästa år så han räcker nog till för oss båda!
Nu har jag mailat en fin liten bild till min älskling på jobbet, inte för att tala om att jag hittat en ny man utan för att säga att han oxå kan få dela honom med mig
Nä om man ska slita sig härifrån, gå och duscha och invänta en fantastiskt jobbardag imorrn
Gomorrs allihopa...somnade åt helsike försent igår... vill påstå att det nästan bara är astris och dios fel som höll mig fastklistrad här..Nåväl blev ju snudd på 5 timmar iallafall, men det värsta är att jag vet ju att jag inte kommer att ta mig isäng tidigare ikväll heller haha man har så bra karaktär!
Så nu ska jag snart springa ut och jobba igen
dom hr 30% =)
har varit där idag, fanns mkt kvar så jag antar att alla inväntar att dom ev börjar ha 50% osv
gomorron Astri, eller gomorron du har väl kanske inte ens gått å lagt dig eller`?
Nu bär det strax av till jobbet
haha nää..eller får och får, nog är det ju bra att få jobba lite extra så man spar dagar men dom börjar som kräva mer och mer.
I förrgår ringde han som ringer ut personal och sa till min karl -säg åt anna att hon jobbar nästa vecka.. Inte ens ett fråga om hon kan =/
Jag vill ju inte jobba snudd på heltid heller eftersom jag är mammaledig, egentligen